https://www.fapjunk.com https://fapmeister.com nakliye İstanbul nakliyat 1xbet 1xbet betforward betforward
Андрей Слабаков: „Зелената сделка“ ще ни принуди да живеем в пещерите на свещи -
Начало Европейски парламент Андрей Слабаков: „Зелената сделка“ ще ни принуди да живеем в пещерите на...

Андрей Слабаков: „Зелената сделка“ ще ни принуди да живеем в пещерите на свещи

Последиците за климата от „Зелената сделка“ ще бъдат катастрофални

Българският представител в Европейския парламент, част от групата на Европейските консерватори и реформисти Андрей Слабаков проведе среща с представители на: Национален доверителен екофонд (НДЕФ), Софийска Енергийна Агенция (SOFENA), Институт за Енергиен мениджмънт, Експертен клуб за икономика и политика, Балкански център за устойчивост и екологичен инженеринг, Институт за пазарна икономика, Камара на автомобилните превозвачи в България, Сдружение „Съюз на международните превозвачи“, Национално сдружение на българските превозвачи,   Асоциация на българските предприятия за международни превози и пътищата (АЕБТРИ),    Европейски транспортен клъстер, Клъстер „Зелен Транспорт“. Срещата е част от програмата на евродепутатът, който е част от Комисията по околна среда, обществено здраве и безопасност на храните, във връзка със „Социалния фонд за климата“.

По време на срещата се обсъди приемането на „Зелената сделка“ и последствията за България. Слабаков заяви, че т.нар. „Зелена сделка“ ще ни принуди да живеем в пещерите на свещи и последиците от нея ще са катастрофални.

Представителите на различните браншови организации изразиха загриженост по отношение невъзможността на българския бизнес да поема бъдещите разходи. Ваня Бижева от „Балкански център за устойчивост и екологичен инженеринг“ разказа за съществуването на социален фонд във Франция и отбеляза разумността на неговото наличие.

Въздействието на подобни политики бе доста добре изследвано във Франция и не виждам защо да не бъдат въведени безплатни, т.нар. плащане на преки разходи за най-бедните хора, защитавайки позицията си с числата 30% енергийно бедни, поясни Бижева.

От Асоциацията на превозвачите отбелязаха, че „Зелената сделка“ включва двоен финансов удар срещу автомобилния транспорт. Представителите на превозвачите изразиха опасение, че вероятността автомобилният транспорт да оцелее след приемането на „Зелената сделка“ е почти никаква.

Последиците за нашия транспорт ще бъдат пагубни и той ще бъде отстранен от пазара, отбелязаха от асоциацията.

Икономистът Красен Станчев от „Института за пазарна икономика, включвайки се в дискусията изрази загриженост, че „Зелената сделка“ е всъщност прикрито субсидиране на доставките на газ.

Симеон Ананиев от Клъстер „Зелен Транспорт” отбеляза, че в света се извършва промяна във веригата за доставки. Под формата на „Зелена сделка“ се прикрива преразпределение на производство, пазари и т.н. ЕС се стреми да постигне политическа и икономическа независимост. Засилва се регулаторната роля на ЕС. Предлагам да се направи правен анализ на транспорта и инфраструктурата, както и да се обединят анализите. В този анализ трябва да участва солиден екип от хора на науката. И най-важното – да поискаме парите не за помощи, а за развитие. Бъдещето е в регулиране на производството, категоричен е той.

Иво Качамаков от строителния бранш взе отношение относно санирането, защото малките и средни предприятия работят по него, но имат проблеми с различни изолации – конкретно рециклирането. Ако не се вземе решение ще стане страшно, отбеляза той и изтъкна, че срещата с евродепутата Андрей Слабаков е важна, защото от строителството внимателно наблюдават процеса по приемането на „Зелената сделка“.

В края на срещата Андрей Слабаков предложи на присъстващите да изготвят становища по темата за „Социалния фонд за климата“, които той да представи пред Комисията по околна среда, обществено здраве и безопасност на храните.

Последни Новини

Каракачанов: Безгръбначни натегачи подарявят БТР-и на Украйна и купуват „Страйкъри“ на тройна цена

Най-вероятно крият какво дават, за да не стане ясно, че извършват престъпление, заяви  бившият министър на отбраната  Бившият министър...

Контрера: Наредбата за нискоемисионните зони само премества трафика и няма да подобри качеството на въздуха

Наредбата за нискоемисионните зони само премества трафика и няма да подобри качеството на въздуха. Позицията на ВМРО е ясна, забраната за стари...

Каракачанов: Няма да произлезе нищо от ветото за БТР-ите, защото мнозинството „Магнитски“ в НС отдавна е сложило наколенките

От това вето няма да произлезе нищо, защото мнозинството „Магнитски” в парламента отдавна е сложило наколенките и твърдо е решило да жертва...

Ангел Джамбазки: Страните, от които зависи влизането ни в Шенген, не се интересуват от българската тема

Моето очакване от срещата на вътрешните министри от ЕС в Брюксел е решението да не е добро за страната ни относно Шенген....

Д-р Красимир Каракачанов представи в Стара Загора новата си книга „Външнополитическата дейност на ВМРО (1893-1944 г.)“

Д-р Красимир Каракачанов, почетен председател на ВМРО, и Александър Сиди, съпредседател на ВМРО, бяха гости на поредната среща, организирана от Дискусионен клуб...

Карлос Контрера: Блокажът в СОС ще продължи, защото големите групи се пазят от сглобка

Блокажът в Столичния общински съвет ще продължи, защото големите групи в градския парламент се пазят от явна или неявна сглобка.

Ангел Джамбазки: Като махнем пропагандата със знамето на дъгата, остава Шенген

Тошко Йорданов: Границите на Италия и Гърция са като дантели спрямо българската, но обвиняват нас за миграцията и ни държат извън Шенген....

Коментари