Начало Видео Джамбазки алармира за пореден двоен стандарт при транспорта

Джамбазки алармира за пореден двоен стандарт при транспорта

Под формата на регулации се подпомагат едни бизнеси за сметка на други, заяви българският евродепутат

Още от представянето на пакета за мобилност от Европейската комисия се занимавам с темата за политиката на автомобилния транспорт. Не мога да се сетя за друга индустрия, която да е толкова строго и тежко регулирана, както автомобилния транспорт. Секторът е символ на факта, че живеем в две много различни версии на ЕС. От една страна западноевропейските компании и производители имат свободен и безпрепятствен достъп до пазарите на източноевропейските страни в сектори, в които са силни – хранителни стоки, супермаркети, селско стопанство. От друга страна, в сектори, в които ние от Източна и Централна Европа предоставяме по-добри услуги, като например автомобилния транспорт, ние сме силно регулирани. Това е крайно несправедливо и унищожава идеята за свободен пазар.

Това заяви в изказване в Европейския парламент българският представител в групата на ЕКР и заместник-председател на ВМРО Ангел Джамбазки.

Той е категоричен, че с появата на пореден регламент в сектора отново се доказва този позорен двоен стандарт. Отделните държави все още ще могат да ограничават в определени граници използването на превозни средства, наети в друга държава член от техните собствени компании.

Затова и Ангел Джамбазки попита защо е необходимо такова ограничение. Според него пазарът трябва да бъде дерегулиран, вместо да се налагат нови административни тежести. Знам, че повечето мои колеги в ЕП не харесват факта, да имаме конкурентно предимство, но в крайна сметка всеки трябва да си избере къде иска да живее – в Европейския съюз или в Съветския такъв, натърти той.

По думите му в залата на ЕП става все по-видимо, че се прокарват лобистки интереси зад иначе добри идеи, обличат се под формата на регулациии и се използват, за да бъдат подпомагани изкуствено определени бизнеси  в транспорта за сметка на унищожаването на други. И Пакет „Мобилност” е конкретен пример за такъв лобизъм. Пример за даване на несправедливо конкурентно предимство и загуба на работни места. Редно е обаче моите колеги в ЕП най-сетне да оставят хората на мира, да ги оставят да работят и да изкарват прехраната си с честен труд. А не да отнемат продукта на труда им, за да го разпределят по тяхно желание и не да унищожават добрата версия на ЕС, основан на свободния пазар, завърши Джамбазки.

Видео от изказването >>>

Напишете Коментар

Please enter your comment!
Please enter your name here

Последни Новини

Сиди: 170 национални предатели задоволиха болното его на френския президент

Решението на парламента за РСМ е обидно и разочароващо. Денят, в който се случи това национално предателство, истината е, че костите на...

Искрен Веселинов: Следващото правителство ще бъде доминирано от външни фактори

Следващото правителство ще бъде доминирано от външни фактори. Въобще не изключвам, както и самият Кирил Петров намекна, за някакво коалиране на ПП...

ВМРО предлага да се издигне паметник на Тодор Александров в Стара Загора

Съветниците от групата на ВМРО в Общинския съвет на Стара Загора внасят предложение за финансиране и изграждане на паметник на видния български...

Десето юбилейно издание на Патриотичните игри във Враца

Патрон на Програмата за патриотично възпитание е Красимир Богданов С много настроение, спортен дух и положителни емоции премина четвъртото...

Искрен Веселинов: Призовавам Президента да започне консултации за промяна на Конституцията

Видя се, че срещите с партиите са ялови и такива ще останат без реална промяна на системата За това...

Александър Сиди: Българският парламент се продаде, предаде, създаде ден на националния позор

Оставихме в ръцете на брюкселските чиновници да решават съдбините на един народ, който е бил разделен позорно преди 100 години! Народ, разделен...

Кмет на ВМРО възстанови традиция в памет на Желю войвода в Маломир

129-ата годишнина от смъртта на Желю войвода беше отбелязана в ямболското село Маломир, където е живял и починал големият български революционер. В...

Коментари