https://www.fapjunk.com https://fapmeister.com nakliye İstanbul nakliyat 1xbet 1xbet betforward betforward
Контрера към зам.-кмета по транспорт на София: На ръба сме да останем без превоз заради технически неуредици -
Начало Новини Контрера към зам.-кмета по транспорт на София: На ръба сме да останем...

Контрера към зам.-кмета по транспорт на София: На ръба сме да останем без превоз заради технически неуредици

Настоявам извършителят на софтуерната услуга да бъде глобен. Какво прави Столична община?

Това се казва в позиция, публикувана във Фейсбук профила на Карлос Контрера от ВМРО. Той е бивш председател на Комисията по транспорт в общината и е отлично запознат с проблемите на градския транспорт в столицата.

На ръба на хаоса сме. Последните дни разговарях с водачи от градския транспорт, пътници, експерти. Поради технически причини изпълнителят де факто е сринал функционалността на системата. Стига се до куриози да не може да ти се издаде билет… Питам защо става така и кога ЦГМ ще си оправи недоразуменията?! Кампанията си е кампания, но не може да рискуваме системата на градския транспорт, защото някой не си е свършил работата, категоричен е Контрера.

Той е сезирал заместник-кмета по транспорта за неуредици, технически проблеми и дефекти при внедряването на тикет-система от Център за градска мобилност в наземния транспорт.

Настоявам не просто да не се плаща на изпълнителя за мърляво свършената работа, но и да бъде глобен. В същото време настоявам да се отменят глобите за транспортните оператори, а оттам и на водачите, които са били санкционирани заради чужди издънки, се посочва още в писмото.

Карлос Контрера е приложил и списък с проблеми, с които са го запознали водачи от столичния градски транспорт и пътници:

1. Основен, системен и масов проблем при новите устройства на таблото на водачите – цифрите и шрифта на екраните са с неподходяща големина и водачите се затрудняват да виждат времето и спирките, които трябва да следят, за да изпълняват зададените им маршрути и разписания. Освен това GPS-ите на някои от автобусите показват неправилно, че шофьорите избързват или карат със закъснение, докато в това време те карат по разписание и са навреме на съответните спирки. Това е тежък технически дефект, който води до влошаване на транспортното обслужване, както и до нарушаване на експлоатационните планове и разписанията, т.е. на изпълнението на транспортната задача и то по вина на „Център за градска мобилност“ ЕАД.

2. Значителен брой от картите на водачите имат проблем с регистрирането при започване на смяна. Съответно шофьорите не могат да следят камерите, GPS-ите, или да осъществяват продажби, което пречи на нормалния работен процес, създава опасност в движението, както и води до недоволство сред пътниците, които не могат да си закупят билет.

3. Технически проблем е регистриран и с някои от принтерите, с които са оборудвани терминалите на водачите. Не отпечатват продажбите и не могат да издадат отчет за приключване на смяната. Системата отчита продадения билет от системата, но водачът няма как да го предостави на пътника. По този начин се създава напрежение, както и конфликти с пътниците.

4. Някои от картите на водачите работят само в определени автобуси, а в други въобще не могат да се ползват. 

5.  Системата се изключва автоматично около 12:00 ч. вечерта, а смените на някои от водачите продължават до по-късно. Съответно в този интервал от време те не могат да следят разписанията и да ползват функциите на устройствата. Не виждат камери, спирки и време.

6. Над 70 на сто от превозните средства останаха без пътническа информация, защото при преминаване на GPS през тикет-системата, отпадането на старата система доведе до несъвместимост. В резултат направеното през последните четири години практически беше заличено по отношение на пътническата информация с изключение на последните подобрения за внедряване на независимо гласово оповестяване.

Прилагаме и пълния текст на позицията на Контрера, публикувана във Фейсбук:

Сезирах заместник-кмета по транспорта за неуредици, технически проблеми и дефекти при внедряването на тикет-система от Център за градска мобилност в наземния транспорт. На ръба на хаоса сме. Последните дни разговарях с водачи от градския транспорт, пътници, експерти. Поради технически причини изпълнителят де факто е сринал функционалността на системата. Стига се до куриози да не може да ти се издаде билет… Питам защо става така и кога ЦГМ ще си оправи недоразуменията?! Кампанията си е кампания, но не може да рискуваме системата на градския транспорт, защото някой не си е свършил работата. Настоявам заместник-кметът по транспорта да възложи пълна проверка, за да се установи защо възникват тези проблеми. Настоявам не просто да не се плаща на изпълнителя за мърляво свършената работа, но и да бъде глобен. В същото време настоявам да се отменят глобите за транспортните оператори, а оттам и на водачите, които са били санкционирани заради чужди издънки.

Ето и шестте проблема, за които сигнализираха водачи, пътници и експерти:

1. Основен, системен и масов проблем при новите устройства на таблото на водачите – цифрите и шрифта на екраните са с неподходяща големина и водачите се затрудняват да виждат времето и спирките, които трябва да следят, за да изпълняват зададените им маршрути и разписания. Освен това GPS-ите на някои от автобусите показват неправилно, че шофьорите избързват или карат със закъснение, докато в това време те карат по разписание и са навреме на съответните спирки. Това е тежък технически дефект, който води до влошаване на транспортното обслужване, както и до нарушаване на експлоатационните планове и разписанията, т.е. на изпълнението на транспортната задача и то по вина на „Център за градска мобилност“ ЕАД.

  2. Значителен брой от картите на водачите имат проблем с регистрирането при започване на смяна. Съответно шофьорите не могат да следят камерите, GPS-ите, или да осъществяват продажби, което пречи на нормалния работен процес, създава опасност в движението, както и води до недоволство сред пътниците, които не могат да си закупят билет.

3. Технически проблем е регистриран и с някои от принтерите, с които са оборудвани терминалите на водачите. Не отпечатват продажбите и не могат да издадат отчет за приключване на смяната. Системата отчита продадения билет от системата, но водачът няма как да го предостави на пътника. По този начин се създава напрежение, както и конфликти с пътниците.

4. Някои от картите на водачите работят само в определени автобуси, а в други въобще не могат да се ползват. 

5.  Системата се изключва автоматично около 12:00 ч. вечерта, а смените на някои от водачите продължават до по-късно. Съответно в този интервал от време те не могат да следят разписанията и да ползват функциите на устройствата. Не виждат камери, спирки и време.

6. Над 70 на сто от превозните средства останаха без пътническа информация, защото при преминаване на GPS през тикет-системата, отпадането на старата система доведе до несъвместимост. В резултат направеното през последните четири години практически беше заличено по отношение на пътническата информация с изключение на последните подобрения за внедряване на независимо гласово оповестяване.

Последни Новини

Слабаков: Нелегален трафик на мигранти има в Нидерландия, Австрия, Франция и Германия – справете се с този проблем!

България и Румъния трябва да са член на Шенгенското пространство, защото така границите ни ще станат по-сигурни. Не е вярно, че в...

София отново поставя развитието на Западните Балкани във фокуса на Европа

Руската агресия срещу Украйна върна разширяването като основен приоритет на европейския дневен ред Развитието на Западните Балкани, ще бъде...

Долу ръцете от децата! Джендър пропагандата няма място в българските училища!

От ВМРО неведнъж сме изразявали категоричната си позиция срещу джендър пропагандата и налудничавите идеи за промяна на пола. Резултатите от подобни политики...

ВМРО към ПП-ДБ: Не виждаме никаква промяна в чистотата на София. Столичните улици са блато!

ВМРО - София в сряда ще обсъжда предложението на кмета Васил Терзиев за почистването на София. Припомняме, че администрацията на ПП-ДБ-Спаси София...

Факелно шествие в Русе напомни за Ньойския диктат

За 27-а година във вечерта на 27 ноември с факелно шествие ВМРО - Русе отбеляза 104-годишнината от налагането на Ньойския диктат. 

Във Враца отбелязаха годишнината от Ньойския договор с паметна вечер

Въпреки изключително тежките зимни условия, за пореден път ВМРО - Враца отбеляза годишнината от позорния Ньойски договор. Тази година...

104 години по-късно: Български марш огласи София с „Долу Ньой“

На 27 ноември 2023 г. се навършват 104 години от подписването на Ньойския договор, който откъсва от Родината изконни български територии. Ньойският...

Коментари