Warning: getimagesize(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14090086:SSL routines:ssl3_get_server_certificate:certificate verify failed in /www/wwwroot/vmro.bg/wp-content/plugins/td-cloud-library/shortcodes/header/tdb_header_logo.php on line 792

Warning: getimagesize(): Failed to enable crypto in /www/wwwroot/vmro.bg/wp-content/plugins/td-cloud-library/shortcodes/header/tdb_header_logo.php on line 792

Warning: getimagesize(https://vmro.bg/wp-content/uploads/vmro-white-3.png): failed to open stream: operation failed in /www/wwwroot/vmro.bg/wp-content/plugins/td-cloud-library/shortcodes/header/tdb_header_logo.php on line 792
Начало Новини Контрера към зам.-кмета по транспорт на София: На ръба сме да останем...

Контрера към зам.-кмета по транспорт на София: На ръба сме да останем без превоз заради технически неуредици

Настоявам извършителят на софтуерната услуга да бъде глобен. Какво прави Столична община?

Това се казва в позиция, публикувана във Фейсбук профила на Карлос Контрера от ВМРО. Той е бивш председател на Комисията по транспорт в общината и е отлично запознат с проблемите на градския транспорт в столицата.

На ръба на хаоса сме. Последните дни разговарях с водачи от градския транспорт, пътници, експерти. Поради технически причини изпълнителят де факто е сринал функционалността на системата. Стига се до куриози да не може да ти се издаде билет… Питам защо става така и кога ЦГМ ще си оправи недоразуменията?! Кампанията си е кампания, но не може да рискуваме системата на градския транспорт, защото някой не си е свършил работата, категоричен е Контрера.

Той е сезирал заместник-кмета по транспорта за неуредици, технически проблеми и дефекти при внедряването на тикет-система от Център за градска мобилност в наземния транспорт.

Настоявам не просто да не се плаща на изпълнителя за мърляво свършената работа, но и да бъде глобен. В същото време настоявам да се отменят глобите за транспортните оператори, а оттам и на водачите, които са били санкционирани заради чужди издънки, се посочва още в писмото.

Карлос Контрера е приложил и списък с проблеми, с които са го запознали водачи от столичния градски транспорт и пътници:

1. Основен, системен и масов проблем при новите устройства на таблото на водачите – цифрите и шрифта на екраните са с неподходяща големина и водачите се затрудняват да виждат времето и спирките, които трябва да следят, за да изпълняват зададените им маршрути и разписания. Освен това GPS-ите на някои от автобусите показват неправилно, че шофьорите избързват или карат със закъснение, докато в това време те карат по разписание и са навреме на съответните спирки. Това е тежък технически дефект, който води до влошаване на транспортното обслужване, както и до нарушаване на експлоатационните планове и разписанията, т.е. на изпълнението на транспортната задача и то по вина на „Център за градска мобилност“ ЕАД.

2. Значителен брой от картите на водачите имат проблем с регистрирането при започване на смяна. Съответно шофьорите не могат да следят камерите, GPS-ите, или да осъществяват продажби, което пречи на нормалния работен процес, създава опасност в движението, както и води до недоволство сред пътниците, които не могат да си закупят билет.

3. Технически проблем е регистриран и с някои от принтерите, с които са оборудвани терминалите на водачите. Не отпечатват продажбите и не могат да издадат отчет за приключване на смяната. Системата отчита продадения билет от системата, но водачът няма как да го предостави на пътника. По този начин се създава напрежение, както и конфликти с пътниците.

4. Някои от картите на водачите работят само в определени автобуси, а в други въобще не могат да се ползват. 

5.  Системата се изключва автоматично около 12:00 ч. вечерта, а смените на някои от водачите продължават до по-късно. Съответно в този интервал от време те не могат да следят разписанията и да ползват функциите на устройствата. Не виждат камери, спирки и време.

6. Над 70 на сто от превозните средства останаха без пътническа информация, защото при преминаване на GPS през тикет-системата, отпадането на старата система доведе до несъвместимост. В резултат направеното през последните четири години практически беше заличено по отношение на пътническата информация с изключение на последните подобрения за внедряване на независимо гласово оповестяване.

Прилагаме и пълния текст на позицията на Контрера, публикувана във Фейсбук:

Сезирах заместник-кмета по транспорта за неуредици, технически проблеми и дефекти при внедряването на тикет-система от Център за градска мобилност в наземния транспорт. На ръба на хаоса сме. Последните дни разговарях с водачи от градския транспорт, пътници, експерти. Поради технически причини изпълнителят де факто е сринал функционалността на системата. Стига се до куриози да не може да ти се издаде билет… Питам защо става така и кога ЦГМ ще си оправи недоразуменията?! Кампанията си е кампания, но не може да рискуваме системата на градския транспорт, защото някой не си е свършил работата. Настоявам заместник-кметът по транспорта да възложи пълна проверка, за да се установи защо възникват тези проблеми. Настоявам не просто да не се плаща на изпълнителя за мърляво свършената работа, но и да бъде глобен. В същото време настоявам да се отменят глобите за транспортните оператори, а оттам и на водачите, които са били санкционирани заради чужди издънки.

Ето и шестте проблема, за които сигнализираха водачи, пътници и експерти:

1. Основен, системен и масов проблем при новите устройства на таблото на водачите – цифрите и шрифта на екраните са с неподходяща големина и водачите се затрудняват да виждат времето и спирките, които трябва да следят, за да изпълняват зададените им маршрути и разписания. Освен това GPS-ите на някои от автобусите показват неправилно, че шофьорите избързват или карат със закъснение, докато в това време те карат по разписание и са навреме на съответните спирки. Това е тежък технически дефект, който води до влошаване на транспортното обслужване, както и до нарушаване на експлоатационните планове и разписанията, т.е. на изпълнението на транспортната задача и то по вина на „Център за градска мобилност“ ЕАД.

  2. Значителен брой от картите на водачите имат проблем с регистрирането при започване на смяна. Съответно шофьорите не могат да следят камерите, GPS-ите, или да осъществяват продажби, което пречи на нормалния работен процес, създава опасност в движението, както и води до недоволство сред пътниците, които не могат да си закупят билет.

3. Технически проблем е регистриран и с някои от принтерите, с които са оборудвани терминалите на водачите. Не отпечатват продажбите и не могат да издадат отчет за приключване на смяната. Системата отчита продадения билет от системата, но водачът няма как да го предостави на пътника. По този начин се създава напрежение, както и конфликти с пътниците.

4. Някои от картите на водачите работят само в определени автобуси, а в други въобще не могат да се ползват. 

5.  Системата се изключва автоматично около 12:00 ч. вечерта, а смените на някои от водачите продължават до по-късно. Съответно в този интервал от време те не могат да следят разписанията и да ползват функциите на устройствата. Не виждат камери, спирки и време.

6. Над 70 на сто от превозните средства останаха без пътническа информация, защото при преминаване на GPS през тикет-системата, отпадането на старата система доведе до несъвместимост. В резултат направеното през последните четири години практически беше заличено по отношение на пътническата информация с изключение на последните подобрения за внедряване на независимо гласово оповестяване.

Последни Новини

Ангел Джамбазки: Политиката не е борба за постове, а за идеи

Може да си националист без да мразиш Европа, а да искаш да промениш Европа за добро, да се бориш вътре в Европа...

ВМРО: Правителството да спре тормоза върху собствениците на стари коли

Чиновническото бездушие е на път да доведе до истинска социална катастрофа „Имаш стара кола? Скоро ще ходиш пеша!“. Това...

ВМРО – Гоце Делчев отличи участниците в конкурса „Великият Гоце Делчев през моите очи“

По случай 121 години от гибелта на революционера Гоце Делчев местната организация на ВМРО в гр. Гоце Делчев организира конкурс за рисунка...

Контрера: Над 400 хил. лв. от джоба на българите ще отидат за „София прайд“, пък и ще блокират цяла София. До кога?

Вече се гаврят и с паметта на покойните, като го правят на Черешова задушница! Под „мъдрото“ управление на Васил...

ВМРО предлага военно обучение за всички мъже под 50 години, които не са ходили в казармата, включително министри, депутати и кметове

Ние от ВМРО винаги сме подкрепяли национално отговорната позиция, че българските мъже трябва да преминат през начална военна подготовка. Това казва в...

Прогнозата на Каракачанов след изборите: ДПС повече няма да стои в сянка

Как се стигна до настоящите изборни резултати? Гост по темата в „Челюсти“ по NOVA NEWS бе лидерът на ВМРО Красимир Каракачанов.

Контрера: Кабинет за наркомании притеснява столичани в центъра на София

Живущи в район „Сердика“ алармираха за сериозни проблеми със сигурността в района заради дейността на център за наркомании - частна фондация, създала...

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir