İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

Начало Блог Контрера: Наредбата за нискоемисионните зони само премества трафика и няма да подобри...

Контрера: Наредбата за нискоемисионните зони само премества трафика и няма да подобри качеството на въздуха

Наредбата за нискоемисионните зони само премества трафика и няма да подобри качеството на въздуха. Позицията на ВМРО е ясна, забраната за стари автомобили в центъра на София е несправедлива, наказва по-бедните и по-крайните квартали за сметка на по-богатите. Наредбата е недодялана и не виждам как ще се изпълнява от 1 декември. Несправедлива е, защото има значителна част от хора, които не могат да си позволят нови автомобили. Въпреки усилията в последните 10-15 години общественият транспорт все още не е на ниво, което да го направи толкова привлекателен, че да откаже хората от ползването на личен автомобил.

Това заяви общинският съветник от ВМРО и председател на софийската партийна организация Карлос Контрера в „Челюсти“ по Нова нюз.

Приемането на наредбата е преждевременно, приета е на инат, докато ГЕРБ и ДБ не се спазариха декември миналата година. Тази наредба е наследство от сглобката. Няма нито едно число, което да доказва, че забраната за движение в центъра на по-стари автомобили, ще доведе до по-чист въздух, посочи той.

Според общинския съветник начин за справяне с проблема с чистотата на въздуха е да се направят ударни инвестиции в обществения транспорт.

Контрера влезе в спор със бившия екоминистър Борислав Сандов, като се закани скоро да зададе въпроса колко е станал чист въздуха в София след влизането в сила на наредбата за забрана на стари автомобили в центъра на столицата.

Около 30% от замърсяването се дължи на целия автомобилен трафик. Когато се забрани движението на по-стари автомобили само в една част, реално замърсяването ще се прехвърли на съседните улици, а няма да спре, посочи общинският съветник. И точно този факт е бил един от аргументите му да не подкрепи наредбата при гласуването в Столичния общински съвет.

Карлос Контрера даде пример:

Ако пътувате със стар автомобил по бул. „Фритьоф Нансен“ в посока Ректората, трябва да минете по бул. „Васил Левски“, едната част на който по тази безумна наредба попада в забраната. За да спазите наредбата, трябва да завиете в дясно по „Любен Каравелов“ и да продължите към Цариградско шосе, което не попада в този малък ринг.

Хайде да си зададем въпроса колко точно ще намалеят вредните емисии, като целият трафик се набута в една малка квартална улица, запита той.

Трябва да се мисли, а не да се правят глупости. Сто пъти обяснявах и на ГЕРБ, и на „Демократична България“, че подходът им с тази наредба е грешен, категоричен е Контрера. Той запита и бившия екоминистър какво е направил, докато е отговарял за чистотата на атмосферния въздух. А какво се прави с битовото отопление, което също е част от нискоемисионната зона, продължи с въпросите общинският съветник от ВМРО.

Карлос Контрера обясни, че с наредбата се забранява горенето на дърва в центъра на София, при положение, че центърът е 100% топлофициран.

Вие сега преследвате бай Иван от „Обеля“ заради неговия 20-годишен автомобил, а около София кварталите горят гуми и никой не взима отношение, посочи Контрера.

Той обясни, че има и правен проблем с това, че държавата Ви позволява да притежавате автомобил, тя Ви задължава да минете годишен технически преглед, където се установява дали е изправен и годен да се движи по пътищата на Република България. Същата тази държава казва – нищо, че Вашият автомобил е годен, нямате право да се движите навсякъде.

Вижте във видеото спора между Карлос Контрера и Борислав Сандов >>>

Последни Новини

Намаляване на санкциите при непосещение на училище стимулира маргинализацията

Това е и дискриминация спрямо учениците, които не взимат държавни пари С тази позиция излиза заместник-председателят на ВМРО Красимир...

Каракачанов: Олигархията си намери точното място при това правителство

България се управлява от няколко посолства и от икономическите интереси на няколко олигарси. Това заяви в предаването „Лице в...

Контрера: „Спасителите“ на София ще превърнат улиците и булевардите на столицата в  бойно поле

Увеличават скоростта на градския транспорт при реална война по пътищата Това става ясно от проект на зам.-кмета по транспорт...

Джамбазки постави въпроси относно членството на България и Румъния в Шенген

В контекста на непрекъснатите усилия за интеграция на България и Румъния в Шенгенското пространство българският представител в Европейския парламент Ангел Джамбазки отправи важни въпроси...

Доц. Михов: Дневният ред на обществото не присъства в речника на ГЕРБ, ПП-ДБ и ДПС

Конструктивният и национално отговорният подход липсват, смята зам.-председателят на ВМРО Тефтерчето на Левски и написаното от него вътре: „Народе????“...

Контрера: ПП-ДБ-СС оплетоха в мрежа от лъжи София и СОС

Вече е ясно, че напълно съзнателно блокират работата на общината Такъв коментар направи в профила си във „Фейсбук“ общинският...

Красимир Каракачанов: Нашите политици освен селфи да си правят, за друго нищо не стават

По време на мюнхенската конференция по сигурността министър-председателят на Албания Еди Рама за пореден път си позволи да обижда и критикува България....

Коментари

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir