Начало По места Кузо Божинов от ВМРО срещу джендър пропагандата и дискриминацията спрямо българчетата в...

Кузо Божинов от ВМРО срещу джендър пропагандата и дискриминацията спрямо българчетата в училище

Общинският съветник от ВМРО в Община Септември Кузо Божинов иска да се провери дейността на неправителствените организации в общинските училища. Общинска администрация ще провери проповядват ли скрита джендър пропаганда фондациите „Заедно в час“, „Асоциация Анимус“, „Фонд Ига“ и други. 

Раздават ли се стипендии и други помощи само за учениците от цигански етнос, което е дискриминация и нарушение на Конституцията? Работи ли център Амалипе за овластяването на циганите? 

Така наречения „ден на розовите фланелки“ се превръща в традиционна инициатива в училищата. Провеждането му показва розова показност без да има конкретни резултати в борбата с тормоза в училище. Божинов иска да бъде проверено дали тази акция влиза в учебните планове и отнема ли провеждането ѝ от времето за усвояване на учебния материал.

На февруарската сесия Общинският съвет – Септември взе решение и за поредна финансова подкрепа за инвитро процедура, което стана възможно след приети промени, инициирани от Божинов, в Правилника за отпускане на финансови помощи.

Политиката на ВМРО както на местно, така и на национално ниво винаги е била насочена към борба с демографската криза и защита на децата и семействата.

Ето и текста на отправеното питане на Кузо Божинов:

ВХ. №: 9400-155/24.02.2022 г.

До

Кмета на Община Септември

ПИТАНЕ

От Кузо Георгиев Божинов – общински съветник

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО КМЕТ,

На основание чл. 33, ал. 1, т. 4 от ЗМСМА отправям към Вас следните въпроси, които представляват интерес за гражданите на Община Септември:

1. В общинските училища на територията на Община Септември развива своята дейност Фондация „Заедно в час”. Фондацията е финансирана от фондация „Америка за България” и заедно с други организации подкрепят и провеждат гей пропаганда в обществото. В училищата под формата на квалификация провеждат обучение на учители за прилагане на нов подход във възпитанието на децата, а именно към завоалирана гей пропаганда. Разглеждат се и се засягат теми от типа: „Как да кажа, че харесвам някого от същия пол”, „Коментира се представянето на многообразие от полове” и други. Моля да бъде извършена проверка за конкретната дейност, която извършва фондацията. Какви материали (включително в електронен вид) разпространява тя сред учителите и учениците? Дейността ѝ съобразена ли е с учебните планове и не противоречи ли на моралните норми общоприети от хората в нашата община? Предоставя ли на училищата финансова или материална подкрепа и срещу какви ангажименти? Запознати ли са училищните настоятелства и родителите с дейността на фондацията?

Настоявам да бъде упражняван контрол и взаимоотношенията между фондацията и общинските училища да се придържат към учебните планове и да не излизат извън общоприетите морални норми на обществото в нашата община.

2. В общинските училища на територията на Община Септември развива своята дейност Фондация „Асоциация Анимус”. Фондацията доскоро бе дългогодишен оператор на Националната телефонна линия за деца, която е предназначена за консултиране на деца при възникнал проблем. След дългогодишните усилия на ВМРО фондацията вече не администрира телефонната линия. Фондацията открито се бори за налагането на гей пропагандата като подкрепя провеждането на гей паради и обучения в училище пропагандиращи гей идеологията. Разглежда правата на детето като отделена от семейството единица и е за по-силно вмешателство на неправителствените организации в семейството за сметка на родителите. Емблемата на фондацията представлява вещица на метла, а Анимус означава мъжката същност в жената. Това не са най-подходящите символи за организации, които да бъдат допускани до образованието и обучението на учениците в период, когато се формират техните възгледи.

Моля да бъде извършена проверка за конкретната дейност, която извършва фондацията. Какви материали (включително в електронен вид) разпространява тя сред учителите и учениците? Дейността ѝ съобразена ли е с учебните планове и не противоречи ли на моралните норми общоприети от хората в нашата община? Предоставя ли на училищата финансова или материална подкрепа и срещу какви ангажименти? Запознати ли са училищните настоятелства и родителите с дейността на фондацията? Настоявам да бъде упражняван контрол и взаимоотношенията между фондацията и общинските училища да се придържат към учебните планове и да не излизат извън общоприетите морални норми на обществото в нашата община.

3. В общинските училища на територията на Община Септември развива своята дейност Фондация „Фонд Ига”. Фондацията също е сред други подобни, които подкрепят гей пропагандата. Подкрепя правонарушители и подпомага целеви групи по съмнителни и дискриминационни критерии. Моля да бъде извършена проверка за конкретната дейност, която извършва фондацията и какви са критериите, по който определя към кой да насочи подкрепата си. Какви материали (включително в електронен вид) разпространява тя сред учителите и учениците? Дейността ѝ съобразена ли е с учебните планове и не противоречи ли на моралните норми, общоприети от хората в нашата община? Предоставя ли на училищата финансова или материална подкрепа и срещу какви ангажименти? Запознати ли са училищните настоятелства и родителите с дейността на фондацията? Настоявам да бъде упражняван контрол и взаимоотношенията между фондацията и общинските училища да се придържат към учебните планове и да не излизат извън общоприетите морални норми на обществото в нашата община.

4. В общинските училища на територията на Община Септември развива своята дейност ЦМЕДТ „Амалипе”. Центърът според собственото си представяне се бори за: „овластяването на ромската общност”. Предоставят стипендии само за цигани, което е дискриминация спрямо българите и останалите етнически групи в България и е нарушение на Конституцията. Говорят, че се борят за интеграция на циганите (единение с обществото), а работят за сегрегация (обособяване и отделяне от обществото). Самата дума амалипе на цигански значи приятелство, но приятелството явно се разбира само в циганската общност. Моля да бъде извършена проверка за конкретната дейност, която извършва центъра. Какви материали (включително в електронен вид) разпространява той сред учителите и учениците? Предоставят ли се стипендии и други финансови и материални стимули и по какви критерии се предоставят? Бори ли се центърът за овластяване на циганите и провежда ли дискриминационна политика в подкрепа на циганите с ущърб на българите и другите етноси? Предоставя ли се на училищата финансова или материална подкрепа и срещу какви ангажименти? Запознати ли са училищните настоятелства и родителите с дейността на центъра и неговите цели?

Настоявам да бъде упражняван контрол и във взаимоотношенията между центъра и общинските училища да не се допуска политика на дискриминация на етническа основа. 

В общинските училища вече ежегодна традиция се превърна „Денят на розовата фланелка“, който чрез благородното мото за борба с ученическото насилие провежда скрита гей пропаганда. Историята на този ден започва през 2007 година в Канада, където женствен младеж за пореден път отива на училище с розово поло. Там е подлаган на подигравки и унижения. Двама негови познати не го защитават, а си правят актив като купуват 50 розови тениски и на следващия ден ги раздават на учениците. Историята много бързо е надушена от гей пропагандата и е използвана за техните цели, прикрити зад благородната борба срещу училищното насилие, което продължава и днес под всевъзможни форми, които далеч не се изразяват само с унижаването на един розов младеж. Губернаторът на Британска Колумбия веднага го обявява за официален ден, а вече има и световно разпространение. В България от години наблюдаваме големи момчета, ученици (почти мъже), принудени да се обличат в розови фланелки, които се усмихват многозначително и се пощипват през деня, а на сутринта се бият и тормозят по-малките. Денят на розовата фланелка е абсолютно неефективен и от него остава само една неподходяща розова пропаганда. Моля да бъде извършена проверка за въпросното мероприятие. Съобразено ли е с ученическите планове и провежда ли се то за сметка на времето, определено за усвояване на определен учебен материал? Запознати ли са училищните настоятелства и родителите с провеждането на този ден и историята му? Какви са реалните мерки, които училищата предприема срещу насилието между учениците и предпазването им от външни въздействия през учебно време?

Настоявам да бъде упражняван контрол и в училище да не се провеждат мероприятия за сметка на учебния процес със съмнителен ефект. Налагането и насаждането на подобен розов ден също може да се приеме като насилие върху ученици, които не го харесват.

24.02.2022 г.

С уважение: Кузо Божинов

Последни Новини

Активисти на ВМРО – Русе отдадоха почит към жертвите на комунизма

На 1 февруари, обявен през 2011 г. от МС на Република България за Ден на почит към жертвите на комунизма у нас,...

В местността Гробницата откриха паметник на жертвите на комунистическия режим

В деня, в който почитаме паметта на всички онези българи, избити от комунистическия режим в България, в местността Гробницата над село Петърч,...

Д-р Султанка Петрова: Държавата ни се люшка от една в друга крайност, а българинът все повече обеднява

Държавата ни се люшка от една в друга крайност, а българинът все повече обеднява. Това заяви председателят на Националната...

Предлагат във Велико Търново да има паметник на цар Борис III

Да бъде изграден паметник на цар Борис III във В. Търново предлага председателят на групата съветници на ВМРО - БНД във Великотърновския...

Карлос Контрера: Ще има ли коалиция NEXO?

Ще има ли коалиция Nexo? По-скоро да. ДБ и Промяната щели да се събират, за да станели първи и да ни донесат...

Другият Ботев

Враца дължи почит на генерал Кирил Ботев автор: Красимир Богданов, историк Ежедневно стотици врачани преминават по...

Ангел Джамбазки: По-позорно от антибългарската истерия в Скопие е само предателството в София!

Карлос Контрера: Със или без гражданство всеки българин трябва да има зад себе си българската държава! Доц....

Коментари