Начало Блог Венцислав Сивов: Варна заслужава градски транспорт, който да е на европейско ниво...

Венцислав Сивов: Варна заслужава градски транспорт, който да е на европейско ниво и постигането на тази цел е моя кауза

Варна заслужава градски транспорт, който да е на европейско ниво и постигането на тази цел е моя кауза. Приех да съм в листата за народни представители от морската столица, защото вярвам, че като депутат бих бил полезен за развитието на важни за града проекти.

Това заяви Венцислав Сивов, втори в листата на ВМРО – БНД в 3-ти МИР Варна. Той посочи, че за изминалите две години, в които е общински съветник, е имал възможността да работи  върху проекти, които са много важни за Варна.

Като председател на комисията по Транспорт в Общинския съвет знам кои са слабите места в системата. Един от големите успехи на ВМРО в местната власт е, че не позволихме покачването цената на билета за градския транспорт, защото в условия на финансова криза, това би се отразило изключително негативно върху бюджета на домакинствата, посочи той.

Съгласен съм с това, че картите трябва да станат още по-достъпни като цени, защото наистина в цял свят хората ползват основно тези документи, за да се придвижват в градския транспорт. Наясно съм обаче и с това, че всяко нещо изисква време и няма как да очакваме, че варненци ще подскачат от радост, когато им вдигнат двойно цената на билета за автобуса. Но амбицията ми за развитието на този сектор не спира само с това да сложим „спирачка“ на цената на билета. От тук нататък трябва да работим за подобряване на услугата, която се ползва от хиляди варненци ежедневно, каза още Венцислав Сивов.

Той коментира, че е неприемливо в град като Варна – голям туристически център, да няма нощни линии. Сивов посочи, че неведнъж е предлагал поне през летния сезон да има линии, които да се движат до 1.00 часа след полунощ. Той се аргументира:

По този начин хората работещи до късно в града или в комплексите няма да бъдат изцяло зависими от служебния транспорт, а успоредно с това варненци ще могат да се придвижват много по-евтино до по-късните часове на денонощието.

И тук говорим за две или три нощни линии, които да покриват големите райони на Варна. Ако такива нощни линии бъдат пуснати в експлоатация, със сигурност това ще се усети и от бизнеса.

Не трябва да забравяме, че през лятото Варна е домакин и на множество културни прояви, голяма част от които се реализират на открито. Те биха имали много по-сериозна посещаемост ако варненци знаят, че имат удобен транспорт. Т.е. нощните линии са действително необходими за морската столица, която особено през лятото има бурен социален и културен живот. А сега виждаме как хората си тръгват на тълпи от Летния театър, кажи-речи по средата на представленията, за да успеят да хванат последния автобус. Затова казвам, че нощните линии не са лукс, а необходимост в туристически град, който има толкова наситен културен календар от събития, допълни вторият във варненската листа на ВМРО.

Именно затова ще продължавам да работя докато успея да финализирам тази моя идея, категоричен е Сивов.

Друг важен проект, който Венцислав Сивов припомни, е новата транспортна схема на Варна. Той заяви, че трафикът към момента в града е изключително натоварен и целта е хората да предпочитат услугите на градския транспорт пред автомобилите си.

Аз като шофьор разбирам, че това звучи направо невероятно, но въпреки това съм убеден, че ако се създаде транспортна схема, която да бъде максимално оптимизирана и съобразена с пътникопотока – това ще се отблагодари. Идеята ни е да създадем вътрешни линии, които обаче да не са през 15-20-30 минути, а на много по-кратък период от време. Първо по този начин автобусите няма да са препълнени, което в условията на ковид е особено важно. Ако видим, че един автобус е пълен, няма да се качим, тъй като следващият ще е след 5 минути. А не както сега, да знаем, че следващият автобус ще е след 15 или 20 минути, според това дали е час пик. Ще има и дълги линии, които ще са от един район до друг, да речем от „Владиславово“ до „Почивка“, и ще обират пътниците, които слизат от вътрешните линии. За целта ни е необходима статистика кои линии са най-натоварени, нужно е синхронизиране на разписанията, така че хората да не чакат по спирките и разбира се – зелени коридори, с които ще бъдат избегнати задръстванията, заяви Сивов и допълни, че това може да звучи като фантастика, но всичко е въпрос на организация. Той вярва, че скоро ще се реализира и във Варна.

Най-важното, което ще постигнем с тази схема, е по-добра екология за града ни, по-малко вредни газове, които дишаме и най-вече качествена услуга за гражданите, които го заслужават, категоричен бе Венцислав Сивов.

Последни Новини

Карлос Контрера след рокада на Терзиев: Външни сили управляват София

Кой всъщност управлява София и как така Адриана Попова е назначена „от нищото“ като секретар на Столична община? Тези...

ВМРО в подкрепа на енергетиците и миньорите. България трябва да запази енергетиката си!

България трябва да запази своята енергийна независимост и това минава през запазването на въглищните топлоелектрически централи. Позорната предателска политика...

Карлос Контрера: Ако искате нещо да се обърка – извикайте Христо Иванов да Ви направи реформа!

Може би това беше една от целите - отвратените да не гласуват, за да управляват пак отвратителните, казва общинският съветник от ВМРО

Ангел Джамбазки: След като гражданите гласуват, трябва да търсят отговорност и сметка

След като гражданите гласуват, трябва да търсят отговорност и сметка, каза в интервю за БТА от Страсбург евродепутатът Ангел Джамбазки.

Представители на ВМРО гостуват на най-голямото консервативно политическо събитие за САЩ и Европа

На 25 и 26 април 2024 г. в Будапеща (Унгария) ще се проведе Conservative Political Action Conference (CPAC) - Hungary, най-голямата консервативна...

Контрера: Археологическите разкопки около храм „Св. Неделя“ са зарити и павирани

Унищожава ли се културно-историческото наследство на София? Този въпрос задава заместник-председателят ВМРО и общински съветник в Столичния общински съвет...

Джамбазки: Дневният ред на Брюксел и на хората е коренно различен

Европейският парламент се събира за последна пленарна сесия в Страсбург. Каква е равносметката на българските евродепутати за свършената работа? Темата коментира Ангел...

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir