Начало Медиите за ВМРО вижте новините за нас - 15 юли 2010

вижте новините за нас – 15 юли 2010

БТВ: ВМРО внесе в парламента над 320 хиляди подписа „за“ референдум

„24 часа”: ВМРО с 300 000 подписа за референдум за Турция

БНР, Радио Стара Загора: НАД 27 000 СТАРОЗАГОРЦИ „ЗА” РЕФЕРЕНДУМ

BNews: Депутатите решават да има ли референдум „Турция в ЕС“

Актуално.ком: 322 526 подписа срещу Турция в ЕС влязоха в парламента!

Актуално.ком: ВМРО внася подписите за референдум по кандидатурата на Турция за ЕС

Нюз.бг: Над 320 хил. подписа за референдум „Турция в ЕС” внесоха в НС

Дарик нюз: ВМРО внесе над 320 000 подписа за референдум по казуса Турция в ЕС

Днес.бг: ВМРО: Ако Турция влезе в ЕС, какво правим с Афганистан?

Стандарт Нюз: Добричките воеводи събраха над 11 хил. подписа за референдум

Дарик нюз Добрич: Над 11 000 подписа в Добричко за референдум против членството на Турция в ЕС

Днес плюс: 39 500 души от Варненска област са се подписали против членството на Турция в ЕС

„Република”: Над 320 000 се подписаха против „Турция в ЕС”

Агенция „Фокус”: ВМРО внесе 322 526 подписа за референдум по повод членството на Турция в ЕС

„Земя”: 322 526 българи искат референдум за Турция в ЕС

„Бургас днес и утре”: 300 хиляди подписа срещу Турция в ЕС

„Бургас днес и утре”: ВМРО зове за оставка на Николай Младенов

„Черноморски фар”: ВМРО поиска оставката на Николай Младенов

„Посредник” (Плевен): ВМРО поиска оставката на Николай Младенов

Агенция „КРОСС”: Каракачанов: Младенов се държи повече като европейски чиновник


БТВ: ВМРО внесе в парламента над 320 хиляди подписа „за“ референдум

14 юли 2010
ВМРО внесе в парламента 322 526 подписа с искане за национален референдум по въпроса за членството на Турция в ЕС. Подписите са събирани в продължение на три месеца. Толкова е и срокът по закон, в който в пленарната зала на Народното събрание трябва да се състои дебат по темата. Това са шест процента от избирателите, заяви общинският съветник от ВМРО в София Ангел Джамбазки.
Подписката, събрана в 22 кашона, във всеки от които има по 15 хиляди подписа, беше подредена пред сградата на Народното събрание.
Според лидера на организацията Красимир Каракачанов, има намеса на турската държава във вътрешните работи на България и периодични провокации на отделни изселнически организации. По думите му, ако има референдум, за пръв път важна външнополитическа позиция на страната ни ще бъде формирана след допитване.
Логиката е проста – след като повече от половината от европейските държави заявяват, че са против членството на Турция в ЕС, въпросът за бъдещото влизане в него на една мюсюлманска, неевропейска страна, не бива да се решава „на тъмно“, както повечето неща в България, коментира Каракачанов.
Той добави, че позицията срещу членството на Турция в ЕС не е враждебен акт и не може да се отрази на двустранните отношения. Те трябва да се развиват в перспектива.
ВМРО ще подготви и 203 писма до депутатите, в които ще обясни мотивите си и ще настоява да чуе мнението на всеки от тях по въпроса за референдума. Писма няма да бъдат изпращани до народните представители от ДПС.
Пълен текст:
http://www.btv.bg//story/553291836-VMRO_vnese_v_parlamenta_nad_320_hilyadi_podpisa_za_referendum.html

„24 часа”: ВМРО с 300 000 подписа за референдум за Турция

14 юли 2010
ВМРО внесе днес 322 526 подписа за национален референдум за членството на Турция в Европейския съюз, предаде агенция „Фокус“.
Подписите бяха представени публично на брифинг в 12 часа днес пред сградата на Парламента.
Съгласно законодателството на България с подписите на 200 000 души може да се поиска референдум. Представители на ВМРО ще трябва да изложат аргументите си за взимане на такова решение пред народните избранници, а Народното събрание ще трябва да насрочи дебат, на който да се реши дали да се проведе референдумът.   
Според Красимир Каракачанов „Турция чисто географски не е в Европа. Турция е азиатска държава. Политически и стратегически своята позиция избира всяка една държава, но Турция не е европейска държава“
Пълен текст:
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=544249

БНР, Радио Стара Загора: НАД 27 000 СТАРОЗАГОРЦИ „ЗА” РЕФЕРЕНДУМ

14 юли 2010
ВМРО събра 27 100 подписа в Стара Загора за свикване на референдум, който трябва да определи позицията на България по кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз. В подписката се включиха всички общини от областта и Стара  Загора е на едно от първите места по брой на събрани подписи, съобщи за Радио Стара Загора Антон Андонов – областен координатор на партията.  Днес ВМРО внесe в Народното събрание повече от 320 хиляди подписа с искане за национален референдум. Това е първата в историята гражданска инициатива по Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление.
Пълен текст:
http://www.radio-sz.net/rsz/index.php?option=com_content&view=article&id=1160:-27-000-&catid=34:2009-08-18-11-59-41

BNews: Депутатите решават да има ли референдум „Турция в ЕС“

14 юли 2010
ВМРО внесе над 322 хил. подписа за свикване на референдум за членството на Турция в ЕС и така задължи парламента да реши дали да свика допитването до народа.
По закон, ако над 200 000 души искат референдум, депутатите трябва да се произнесат за или против него. Ако подписите са над 500 000, свикването е задължително. Парламентът трябва да каже ще има ли референдум до три месеца.
Въпросът, който воеводите предлагат да бъде зададен на референдум, е „Желаете ли Турция да бъде член на ЕС“.
„Поискалите допитването са 6 % от избирателите, те са повече от прага за влизане в Народното събрание“
 каза зам.-шефът на ВМРО Ангел Джамбазки. Той дори прогнозира, че две от партиите в парламента, няма да получат този процент, ако сега има избори.
Партията на Каракачанов започва кампания сред всички депутати преди обсъждането на искането в пленарна зала. Воеводите ще пишат лични писма и на всички народни представители без тези от ДПС, в което ще агитират за референдума.
Това не е първият път, в който ВМРО внася подписи в парламента за свикване на референдум. По време на мандата на НДСВ хората на Каракачанов внесоха над 520 000 подписа за допитване до народа за или против спирането на 3 и 4 блок на АЕЦ „Козлодуй“. Тогава обаче законът за референдумите все още не беше променен, а и подписите изчезнаха незнайно къде.
„Нормално е един път българският народ да бъде питан за нещо“, каза лидерът на ВМРО Красимир Каракачанов.
Той припомни, че германският канцлер Меркел и френският президент Саркози вече са се обявили против членството на Турция в ЕС, а българският външен министър е казал, че я подкрепяме. „Спомняте си, че преди няколко месеца на Божидар Димитров му беше изваден жълт картон, защото обяви, че Турция не трябва да влезе в ЕС. Редно е и Николай Младенов да получи такъв, защото нито парламентът, нито правителството са взимали решение за подкрепа на Турция“, каза Каракачанов.
Лидерът на ВМРО обяви, че отношенията ни с Турция трябва да се развиват
и цитира думите на Меркел: „Приоритетно сътрудничество с Турция – да, но членство в ЕС – не“.
ВМРО внесе подписите в деловодството на парламента. Воеводите отчетоха, че те са събрани в 22 кашона, всеки от които тежи 4 кг. и съдържа 150 подписа. Най-възрастният участник в подписката е роден 1910 г., а най-малдият е момче от София.
Пълен текст:
http://www.bnews.bg/article-12624

Актуално.ком: 322 526 подписа срещу Турция в ЕС влязоха в парламента!

14 юли 2010
322 526 подписа внесоха ВМРО в Народното събрание с искане за предизвикване на национален референдум за определяне на позицията на България по кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз.
„Турция чисто географски не е в Европа. Турция е азиатска държава“, каза председателят на ВМРО Красимир Каракачанов.
Пълен текст:
http://society.actualno.com/news_306739.html

Актуално.ком: ВМРО внася подписите за референдум по кандидатурата на Турция за ЕС

14 юли 2010
ВМРО внася днес в Народното събрание повече от 300 хиляди подписа с искане за национален референдум. Той трябва да определи позицията на България по кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз, съобщиха от партията. Това е първата в историята гражданска инициатива по Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление.
Пълен текст:
http://society.actualno.com/news_306631.html

Нюз.бг: Над 320 хил. подписа за референдум „Турция в ЕС” внесоха в НС

14 юли 2010
ВМРО внесе в парламента 322 526 подписа с искане за национален референдум по въпроса за членството на Турция в ЕС.
Подписите бяха събирани в продължение на три месеца, колкото е и срокът по закон, в който в пленарната зала на Народното събрание трябва да се състои дебат по темата.
Пълен текст:
http://news.ibox.bg/news/id_56636921

Дарик нюз: ВМРО внесе над 320 000 подписа за референдум по казуса Турция в ЕС

14 юли 2010
ВМРО внесе в парламента над 320 000 подписа с искане за национален референдум относно позицията на страната по въпроса с кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз. Според закона 200 000 подписа са нужни, за да задължат Народното събрание да насрочи дебат, на който да се реши дали да се проведе референдум. ВМРО ще проведе срещи с всички парламентарни групи с изключение на ДПС. Целта е депутатите да бъдат запознати с аргументите защо такъв референдум трябва да се насрочи.
Лидерът на ВМРО Красимир Каракачанов: „След като повече от половината европейски страни заявяват, че са против членството на Турция в ЕС, този въпрос за бъдещото членство на една мюсюлманска неевропейска държава в ЕС, за да не се реши отново на тъмно, както се решаваха през последните 20 години въпросите в България, трябва да бъде направен референдум за допитване на българските граждани. ЕС си има своите правила и позицията на България тежи колкото позицията на всяка една друга европейска страна“.
Общинският съветник Ангел Джамбазки: „Хората на този референдум могат да гласуват „за“ нашето предложение, могат да гласуват против него. Може да се окаже, че любителите на турски сериали са много повече. Фактът, че имаме парламентарна група от една съседна държава в нашата държава ни кара да се притесняваме по отношение на политическите намерения на Република Турция. Те в никакъв случай не са безкористни. Забележете как през шест месеца се появява някакъв безумен план в българското общество, което винаги го кара да настръхва. То не бяха братя Юзеирови, които иначе по Европа ходят с имената Юлиянови, но тук са Юзеирови, които искаха да се сменяват имената на български градове. Периодично някой се сеща да снима българките мюсюлманки със забрадки, така че да се вижда само овалът на лицето. Периодично има такива провокации, зад които в по-голяма или по-малка степен винаги стои Република Турция или някоя от тези изселнически организации, които са продължение на турските служби и турското разузнавателно дело“.
Пълен текст:
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=560196

Днес.бг: ВМРО: Ако Турция влезе в ЕС, какво правим с Афганистан?

14 юли 2010
322 526 подписа внесоха ВМРО в Народното събрание с искане за национален референдум относно позицията на България по кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз.
„Турция чисто географски не е в Европа. Турция е азиатска държава“, каза председателят на ВМРО Красимир Каракачанов.
Той е категоричен, че мястото на нашата съседка не е в Евросъюза. 
„Вие смятате ли, че и Афганистан трябва да влезе в ЕС?“, попита лидерът на ВМРО.
Пълен текст:
http://www.dnes.bg//politika/2010/07/14/vmro-ako-turciia-vleze-v-es-kakvo-pravim-s-afganistan.94488

Стандарт Нюз: Добричките воеводи събраха над 11 хил. подписа за референдум

14 юли 2010
Над 11 000 добруджанци подкрепиха подписката, организирана от ВМРО с искане за национален референдум с въпрос “Против ли сте членството на Турция в ЕС?”, съобщиха от офиса на партията. Кампанията, стартирала на 18 април, продължи почти три месеца.
Най-много подписи са събрани в областния център Добрич – около 7500.
Пълен текст:
http://www.standartnews.com/news/details/id/74493/%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%BE%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8-%D1%81%D1%8A%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B4-11-%D1%85%D0%B8%D0%BB.-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%BC

Дарик нюз Добрич: Над 11 000 подписа в Добричко за референдум против членството на Турция в ЕС

14 юли 2010
Над 11 000 жители на Добричка област подкрепиха подписката с искане за национален референдум с въпрос „Против ли сте членството на Турция в ЕС?“. Това съобщават от ВМРО, организатори на кампанията, продължила почти три месеца.
Пълен текст:
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=560170

Днес плюс: 39 500 души от Варненска област са се подписали против членството на Турция в ЕС

14 юли 2010
На 10 юли приключи събирането на подписи за национален референдум против членството на Турция в Европейският съюз. Днес събраните подписи бяха внесени в Народното събрание, съобщават от ВМРО.
Окончателният брой за цялата страна е 322 526 като от тях 39 500 са от Област Варна и 5600 за Област Шумен.
Пълен текст:
http://www.dnesplus.bg/News.aspx?n=496348

„Република”: Над 320 000 се подписаха против „Турция в ЕС”

15 юли 2010
ВМРО внесе в парламента 322 526 подписа с искане за национален референдум по въпроса за членството на Турция в ЕС.Подписите бяха събирани в продължение на три месеца, колкото е и срокът по закон, в който в пленарната зала на Народното събрание трябва да се състои дебат по темата.
Подписката, събрана в 22 кашона, във всеки от които има по 15 хиляди подписа, беше подредена пред сградата на Народното събрание.Каракачанов добави, че позицията срещу членството на Турция в ЕС не е враждебен акт и не може да се отрази на двустранните отношения. Те трябва да се развиват в перспектива.

Агенция „Фокус”: ВМРО внесе 322 526 подписа за референдум по повод членството на Турция в ЕС

14 юли 2010
322 526 подписа внесоха ВМРО в Народното събрание с искане за предизвикване на национален референдум за определяне на позицията на България по кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз, предаде репортер на Агенция “Фокус”.
Пълен текст:
http://www.focus-news.net/?id=n1419001

„Земя”: 322 526 българи искат референдум за Турция в ЕС

15 юли 2010
322 526 подписа с искане за национален референдум по въпроса за членството на Турция в ЕС внесе в парламента ВМРО вчера. Парафите са събирани в продължение на 3 месеца, обясни Ангел Джамбазки пред журналисти. Толкова е и срокът по закон, в който в пленарната зала на Народното събрание трябва да се състои дебат по темата, припомни той. Според лидера на организацията Красимир Каракачанов има намеса на турската държава във вътрешните работи на България и периодични провокации на отделни изселничес-ки организации. Ако има референдум, за пръв път важна външнополитическа позиция на страната ни ще бъде формирана след допитване, заяви той. По думите на Каракачанов повече от половината от европейските държави заявяват, че са против членството на Турция в ЕС и затова въпросът за бъдещото влизане в него на една мюсюлманска, неевропейска страна, не бива да се решава „на тъмно“, както повечето неща в България. Той уточни, че позицията срещу членството на южната ни съседка в Евросъюза не е враждебен акт и не може да се отрази на двустранните отношения. Те трябва да се развиват в пер-спектива, коментира войводата. ВМРО ще подготви и 203 писма до депутатите, в които ще обясни мотивите си и ще настоява да чуе мнението на всеки от тях по въпроса за референдума, обяви Каракачанов. Писма нямало да бъдат изпращани до народните представители от ДПС.

„Бургас днес и утре”: 300 хиляди подписа срещу Турция в ЕС

14 юли 2010
Повече от 300 хиляди подписа внася днес -14 юли 2010 г., ВМРО в Народното събрание с искане за национален референдум. Той трябва да определи позицията на България по кандидатурата на Турция за членство в Европейския съюз. Това е първата в историята гражданска инициатива по Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление.
Съгласно процедурата, предвидена в закона, сега Народното събрание ще трябва да насрочи дебат, на който да реши дали да се проведе референдум.
ВМРО започва поредица от срещи с народни представители, в които ще бъдат изложени аргументите защо трябва парламентът да вземе решение за насрочване на референдум.

„Бургас днес и утре”: ВМРО зове за оставка на Николай Младенов

13 юли 2010
ВМРО поискаха министърът на външните работи Николай Младенов да подаде оставка заради изказването, че страната ни няма да пречи на Турция в процеса по присъединяването й към Европейския съюз.
„Министърът не е прав, че Турция има да извърви дълъг път до ЕС. Според ВМРО Турция просто няма път към ЕС“, категорични са от организацията. Воеводите припомнят искането им за референдум, който да определи българската позиция по въпроса за членството на Турция в общността.

„Черноморски фар”: ВМРО поиска оставката на Николай Младенов

13 юли 2010
Подкрепяме процеса на присъединяването на Турция към ЕС, заяви външният министър пред Анадолската агенция Министър Николай Младенов трябва да подаде оставката си, след като на практика подкрепи кандидатурата на Турция за Европейския съюз с изказванията си, че България нямало да пречи на турско членство в ЕС, се казва в разпространена вчера декларация на ВМРО. Министърът не е прав, че Турция има да извърви дълъг път до ЕС. се казва в позицията. Според ВМРО Турция просто няма път към ЕС. Това становище споделят и повече от 300 хиляди български граждани, чиито подписи ВМРО ще внесе тази сряда в Народното събрание. Те изразиха волята си българската позиция по въпроса за турско членство в ЕС да бъде определена с референдум. Народното събрание ще трябва да реши да се съобрази ли с тяхната воля и да насрочи такъв референдум. Българският министър на външните работи Николай Младенов заяви пред Анадолската агенция по време на посещението си в хърватския град Дубровник, където беше за срещата на високо равнище на страните от Югоизточна Европа, че „България е последната държава, която ще създава трудности или ще се противопоставя на процеса на присъединяване на Турция към ЕС. Защото ние сме нов член на ЕС. Разбираме много добре и следим Турция, затова подкрепяме този процес,“ заяви Младенов. Помолен да коментира предишно свое изказване, в което заявява, че пътят на Турция към ЕС е много дълъг и може да продължи 15-20 години, Младенов заяви: „Не съм използвал израз като „20 години“. Ние подкрепяме процеса на присъединяването на Турция към ЕС. Разбира се, продължителността на този процес е свързана с представянето на Турция“. По думите му от Анкара зависи да осъществи нужните реформи, да направи стъпки за човешките права и демокрацията, да се съобрази с критериите на ЕС.

„Посредник” (Плевен): ВМРО поиска оставката на Николай Младенов

13 юли 2010
Министърът на външните работи Николай Младенов трябва да подаде оставката си, след като на практика подкрепи кандидатурата на Турция за Европейския съюз с изказванията си, че България нямало да пречи на турско членство в ЕС, обяви в позиция до медиите ВМРО. Според воеводите това е изявление на официален държавен представител по ключов външнополитически въпрос и ангажира страната ни. Освен че е изключително непрофесионално, подобно поведение е и недопустима фриволност, допълват от националистическата партия.
Според ВМРО Турция просто няма път към ЕС. Това становище споделят и повече от 300 хиляди български граждани, чиито подписи ВМРО ще внесе тази сряда в Народното събрание. Те изразиха волята си българската позиция по въпроса за турско членство в ЕС да бъде определена с референдум. Народното събрание ще трябва да реши да се съобрази ли с тяхната воля и да насрочи такъв, се казва още в позицията.
За министър Младенов заявеното мнение на стотици хиляди граждани явно не означава нищо, възмущават се воеводите. Според тях министърът грубо пренебрегва един от основните принципи, с които тези управляващи дойдоха на власт – допитване до народа по важните обществени въпроси.
От ВМРО призоваха министър-председателя да въведе ред в българското външнополитическо говорене.
Пълен текст:
http://posredniknews.com/site/index.php?option=com_content&view=article&id=9008:2010-07-13-08-47-45&catid=53:2009-04-22-12-30-24&Itemid=312

Агенция „КРОСС”: Каракачанов: Младенов се държи повече като европейски чиновник

14 юли 2010
България е една от последните страни, които не са дали позиция за присъединяването на Турция. Искаме българската позиция по въпроса да се обвърже с референдум. Това заяви лидерът на ВМРО Красимир Каракачанов в предаването на Георги Коритаров „Свободна зона“ по ТВ+. Според него Турция няма място в ЕС, въпреки американския натиск. Каракачанов припомни, че германският канцлер Ангела Меркел заяви в Анкара, че Берлин ще подкрепи европейско партньорство с Турция, но не и присъединяването й. В същото време България не се държи като реален член, а като малко дете.
Подписката на ВМРО за свикване на референдум за присъединяването на Турция в ЕС вече приключи. Събрани са подписите на 6 процента от гласоподавателите, както е по закон – за три месеца над 320 000 души подкрепили инициативата за референдум, без това да направи нито една парламентарна сила. Подписката ще трябва да се разгледа в парламента, но Каракачанов допуска и тя да бъде отклонена от дневния ред на депутатите.
ВМРО поиска оставката на външния министър Николай Младенов, заради некомпетентност и незащита на българския интерес.
Според Красимир Каракачанов, Николай Младенов се държи повече като европейски чиновник, отколкото като български външен министър. В поведението на министъра личало противоречие – да дава подкрепа за присъединяването на Турция в Анкара, а в България да говори друго. Освен това в балканската си обиколка, министър Младенов не е поставил въпроса за признаване на българските малцинства, нито за гоненията на българи в Македония.
Пълен текст:
http://www.cross-bg.net/balgariya/88-novini-i-sabitiya/1142484-karakachanov-mladenov-se-darzhi-poveche-kato-evropeiski-chinovnik-otkolkoto-kato-vanshen-ministar

Последни Новини

Контрера призова кмета Терзиев да направи 2 май неучебен ден за територията на Столична община

Внасям писмено предложение в СО, съобщава общинският съветник от ВМРО Призивът на зам.-председателя на ВМРО и общински съветник в...

Ангел Джамбазки се срещна с Виктор Орбан и Матеуш Моравецки в Брюксел

Вчера, 16 април 2024 г., българският представител в ЕП Ангел Джамбазки се срещна с доскорошния премиер на Полша Матеуш Моравецки, министър-председателя на...

Министри за шир потреба и масова безотговорност – това е профилът на служебния кабинет!

Предлагаме Кръгла маса и пет национални приоритета за излизане от кризата Берем резултатите от конституционната реформа на Христо Иванов,...

Андрей Слабаков е за изборен образователен ценз

Евродепутатът от групата на Европейските консерватори и реформисти в ЕП Андрей Слабаков настоя за изборен образователен ценз. Не може...

Каракачанов: Системата на МВР е пробита, националната ни сигурност е застрашена

Проблемът е разграждането на държавността, заяви бившият военен министър  Служебният кабинет се управлява дистанционно, това е правителство на ГЕРБ...

ВМРО внесе сигнал до МЗ с искане за Кризисен щаб за пандемията от кърлежи

Държавата е „пламнала“ от пандемията. Има много ухапани „Сезирам Ви в качеството си на заместник-председател на ВМРО – Българско...

Карлос Контрера: Кризата с боклука на София се задълбочава

Нужни са спешни мерки от страна на Столична община За това предупреждава зам.-председателят на ВМРО и общински съветник в...

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir