spot_img
НачалоБлогКарлос Контрера: ГЕРБ реши да прехвърли националната сглобка и на общинско ниво

Карлос Контрера: ГЕРБ реши да прехвърли националната сглобка и на общинско ниво

Има проблеми с автопарка на столичния градски транспорт. Липсват и водачи

Оставката ми като председател на транспортната комисия в Столичния общински съвет не е свързана с изборите, а с цялостните отношения с представители на ГЕРБ, които се развиха през последната година, заяви пред БНР Карлос Контрера. 

Има знакови въпроси, по които те не се съобразяват с позицията на общинските съветници от ВМРО. Търсят подкрепа от наши политически противници, каквито са ДБ и „Спаси София“. ГЕРБ реши, че е добре да прехвърли националната сглобка и на общинско ниво. 

Имаме политическо решение във ВМРО – София, че ще търсим патриотично-консервативна коалиция за предсоящите местни избори, посочи той в предаването „Преди всички“. 

Целта ни е да се противопоставим на по-левия модел, който в момента управлява държавата и ще се опита да се настани и в общината. Ще имаме листа, кандидат за кмет на община и кандидати за кметове на райони. Номинациите текат. Решението ще бъде взето след средата на август.

Контрера посочи и какви са проблемите в градския транспорт на столицата. 

Темата за нощния превоз в София се превърна в ябълка на раздора в Столичния общински съвет. Намерението за промяна в номерацията на линиите също стана повод за спорове. 

На вчерашното заседание на СОС беше променено решението за преномерирането. Цялостна реорганизация не се прави в края на мандата.  

Нещата в транспорта от предкризисно състояние започват да се развиват в криза, заяви общинският съветник. 

Това се случва заради липсата на финансиране и на инвестиционна програма. Това доведе до проблеми в състоянието на автопарка. Друг проблем е липсата на водачи. В момента липсват около 300 шофьори в градския транспорт. В сервизите също има дефицит на кадри. Възнагражденията и условията на труд са причина за това състояние на нещата.

В момента експлоатираме автобуси, чиято средна възраст надхвърля 12 години, отбелаза още Контрера. 

Заради ковид кризата и последвалите кризи с енергоносителите и войната в Украйна, инвестиционната програма в столичния автотранспорт спря. Ситуацията сред производителите също се влошава. Ако сега направите поръчка, най-рано след година и половина – две може да бъде доставен нов автобус.

Цялото интервю на Веселина Миланова с Карлос Контрера може да чуете в звуковия файл >>>

СВЪРЗАНИ СТАТИИ

ОСТАВИ ОТГОВОР

Въведете своя коментар!
Въведете Вашето име

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

КОМЕНТАРИ