Начало Блог Венцислав Сивов: Новата транспортна схема на Варна ще оптимизира разходите на градския...

Венцислав Сивов: Новата транспортна схема на Варна ще оптимизира разходите на градския транспорт

Оптимизиране на разходите в резултат от новата транспортна схема на Варна предвижда председателят на общинската комисия „Транспорт” Венцислав Сивов. Практиката на дублиращи се автобусни линии ще бъде преустановена, заяви Сивов в предаването на Радио Варна „Позиция“.

В новата транспортна схема е застъпен и т. нар. BRT-коридор, който ще позволи придвижване на градския транспорт с предимство.

Сивов обаче се съгласи, че бързата автобусна лента няма да покрива цялото трасе по булевардите „Владислав Варненчик”, „Мария Луиза” и „Осми приморски полк”.

Паркът ни е на ръба. Няколко фирми обжалваха доскоро. Вече очакваме процедура по конкурс. Надявам се, че в най-скоро ще имаме нов, екологичен градски транспорт, каза Сивов в отговор на въпрос за сроковете за въвеждане на нови електрически автобуси и тролейбуси.

Припомняме, че към края на миналата година общинският съветник от ВМРО предложи и идеята за ценообразуването на билетите. Той обясни, че ще има така нареченото „времево“ пътуване с карта или билет. Те ще се купуват от машините, сайт или приложение. По този начин пътуването с градски транспорт ще стане доста по-изгодно. А разстоянието, което гражданите ще могат да изминават, ще бъде доста по-голямо.

Друга важна тема, свързана с градския транспорт във Варна, е оптимизирането на разходите на общината.

Кондукторите, продаващи билетчета, ще отпаднат, но няма да бъдат съкратени, а преназначени с нова функция – контрола. По тази линия ще бъдат направена оптимизация на разходите. Възнаграждението им ще бъде поето от ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение“ (ТАСРУД), каза още Сивов. По думите му те няма да продават билети, а ще контролират продажбата на билети от машините.

Венцислав Сивов каза, че е дал задание да се изчисли какъв ще е разходът на фирмата за разкриване на нощна автобусна линия по едно или две направления. Обещанието е тя или те да бъдат целогодишни. Аргументът е, че в „Синя зона“ има много работещи хора. А те не могат да отидат на работа с автомобилите си, а остават до късно в офисите.

Напишете Коментар

Please enter your comment!
Please enter your name here

Последни Новини

Траян Тотев с редица питания за културните паметници в Русе

Областният организатор на ВМРО и общински съветник Траян Тотев отправи редица сигнали и предложения до кмета на Община Русе Пенчо Милков.

Контрера: МОН пак спи! Кой допусна поредната провокация в уроци за деца от 3-и и 4-и клас?

В училище, в онлайн часовете по компютърно моделиране питат кой пол е потребителят на платформата, т.е. ученикът – мъж, жена, небинарен, друг...

Патриотите настояват за приоритетно държавно финансиране на българското филмопроизводство

За отпускането на средства следва да се прилагат прецизни културни критерии, а в контролиращите дейността комисии да се назначават хора, отговарящи на...

Д-р Султанка Петрова: Държавата полага много усилия за младите семейства с деца

Младите семейства с деца получават подкрепа от държавата Държавата полага много усилия, за да подкрепя младите семейства с деца....

Доц. д-р Милен Михов: ВМРО ще се яви на изборите с изпълнени обещания

Изпълнени обещания, защита на българските национални интереси и спокойствие да гледаме избирателите си в очите – така ще отидем на избори

Джамбазки в ЕП: Проектът за TEN-T трябва да бъде преразгледан

Коридор № 8 трябва да се случи, категоричен е българският евродепутат Проектът за изграждането на трансевропейската транспортна мрежа (TEN-T)...

Юлиан Ангелов: Прави се опит за прокарване на норвежкия модел за отнемане на деца у нас

Правосъдното министерство прави опит да прокара норвежкия модел за отнемане на деца у нас и вкарване в закон...

Коментари