Начало Блог Венцислав Сивов: Новата транспортна схема на Варна ще оптимизира разходите на градския...

Венцислав Сивов: Новата транспортна схема на Варна ще оптимизира разходите на градския транспорт

Оптимизиране на разходите в резултат от новата транспортна схема на Варна предвижда председателят на общинската комисия „Транспорт” Венцислав Сивов. Практиката на дублиращи се автобусни линии ще бъде преустановена, заяви Сивов в предаването на Радио Варна „Позиция“.

В новата транспортна схема е застъпен и т. нар. BRT-коридор, който ще позволи придвижване на градския транспорт с предимство.

Сивов обаче се съгласи, че бързата автобусна лента няма да покрива цялото трасе по булевардите „Владислав Варненчик”, „Мария Луиза” и „Осми приморски полк”.

Паркът ни е на ръба. Няколко фирми обжалваха доскоро. Вече очакваме процедура по конкурс. Надявам се, че в най-скоро ще имаме нов, екологичен градски транспорт, каза Сивов в отговор на въпрос за сроковете за въвеждане на нови електрически автобуси и тролейбуси.

Припомняме, че към края на миналата година общинският съветник от ВМРО предложи и идеята за ценообразуването на билетите. Той обясни, че ще има така нареченото „времево“ пътуване с карта или билет. Те ще се купуват от машините, сайт или приложение. По този начин пътуването с градски транспорт ще стане доста по-изгодно. А разстоянието, което гражданите ще могат да изминават, ще бъде доста по-голямо.

Друга важна тема, свързана с градския транспорт във Варна, е оптимизирането на разходите на общината.

Кондукторите, продаващи билетчета, ще отпаднат, но няма да бъдат съкратени, а преназначени с нова функция – контрола. По тази линия ще бъдат направена оптимизация на разходите. Възнаграждението им ще бъде поето от ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение“ (ТАСРУД), каза още Сивов. По думите му те няма да продават билети, а ще контролират продажбата на билети от машините.

Венцислав Сивов каза, че е дал задание да се изчисли какъв ще е разходът на фирмата за разкриване на нощна автобусна линия по едно или две направления. Обещанието е тя или те да бъдат целогодишни. Аргументът е, че в „Синя зона“ има много работещи хора. А те не могат да отидат на работа с автомобилите си, а остават до късно в офисите.

Последни Новини

ВМРО: Без производство – няма държава!

Нужно е стратегическо подпомагане на сектори земеделие, туризъм и хранително-вкусова промишленост Икономиката не трябва да бъде оставяна повече на...

В Русе се състоя протестно автошествие на ВМРО срещу „Зелената сделка“ и увеличението на цената на електроенергията за крайните потребители

На 26 май 2024 г. от 11:00 часа започна протестно автомобилно шествие, организирано от ВМРО – Русе, с което се изрази позицията...

Андрей Слабаков: Не трябва да позволим либералите в ЕП да премахнат принципа на ветото

Не трябва да позволим либералите в Европейския парламент да отворят договорите за ЕС и да премахнат принципа на ветото. Това искат те,...

Проф. Смоленов: ВМРО е страж на България и българите!

проф. Христо Смоленов, кандидат за 50 НС, ВМРО, пред   Илиана Беновска в youtube ТВ Беновска пита-Радио К2 и Канал 3 на 25.05.2024

Ангел Джамбазки: Доверието към ВМРО се връща

Политиката все още ме изкушава, макар и след 18 години, каза кандидатът за евродепутат Политиката не е място за...

Красимир Каракачанов за сглобката, националните интереси, приоритетните проекти за Плевен и важността да се гласува

С лидера на ВМРО и водач на листата на партията в 15 МИР Плевен – Красимир Каракачанов от информиционния сайта „Плевен за...

Контрера: Трябва да се създаде европейска агенция за антитероризъм със седалище в София

Настояваме и за единни здравни стандарти за ЕС и да се подкрепят българските земеделците Това каза в студиото на...

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir