Начало Блог Венцислав Сивов: Новата транспортна схема на Варна ще оптимизира разходите на градския...

Венцислав Сивов: Новата транспортна схема на Варна ще оптимизира разходите на градския транспорт

Оптимизиране на разходите в резултат от новата транспортна схема на Варна предвижда председателят на общинската комисия „Транспорт” Венцислав Сивов. Практиката на дублиращи се автобусни линии ще бъде преустановена, заяви Сивов в предаването на Радио Варна „Позиция“.

В новата транспортна схема е застъпен и т. нар. BRT-коридор, който ще позволи придвижване на градския транспорт с предимство.

Сивов обаче се съгласи, че бързата автобусна лента няма да покрива цялото трасе по булевардите „Владислав Варненчик”, „Мария Луиза” и „Осми приморски полк”.

Паркът ни е на ръба. Няколко фирми обжалваха доскоро. Вече очакваме процедура по конкурс. Надявам се, че в най-скоро ще имаме нов, екологичен градски транспорт, каза Сивов в отговор на въпрос за сроковете за въвеждане на нови електрически автобуси и тролейбуси.

Припомняме, че към края на миналата година общинският съветник от ВМРО предложи и идеята за ценообразуването на билетите. Той обясни, че ще има така нареченото „времево“ пътуване с карта или билет. Те ще се купуват от машините, сайт или приложение. По този начин пътуването с градски транспорт ще стане доста по-изгодно. А разстоянието, което гражданите ще могат да изминават, ще бъде доста по-голямо.

Друга важна тема, свързана с градския транспорт във Варна, е оптимизирането на разходите на общината.

Кондукторите, продаващи билетчета, ще отпаднат, но няма да бъдат съкратени, а преназначени с нова функция – контрола. По тази линия ще бъдат направена оптимизация на разходите. Възнаграждението им ще бъде поето от ОП „Транспорт и автоматизирана система за регулиране на уличното движение“ (ТАСРУД), каза още Сивов. По думите му те няма да продават билети, а ще контролират продажбата на билети от машините.

Венцислав Сивов каза, че е дал задание да се изчисли какъв ще е разходът на фирмата за разкриване на нощна автобусна линия по едно или две направления. Обещанието е тя или те да бъдат целогодишни. Аргументът е, че в „Синя зона“ има много работещи хора. А те не могат да отидат на работа с автомобилите си, а остават до късно в офисите.

Последни Новини

Български марш ще огласи София в неделя вечерта

Български марш „Долу Ньой“ ще се проведе в неделя – 27 ноември, в София. Шествието, организирано от младежката организация на ВМРО, тръгва...

По инициатива на Ангел Джамбазки всички български евродепутати искат дебат и резолюция на ЕП за Македония

Българските представители в Европейския парламент се обединяват около искането за дебат с резолюция по спешната процедура за защита на човешките права. Това...

Стефан Балабанов разкри конкретните стъпки, които трябва да се предприемат в МВР, за справяне с престъпността

Държавата може да се справи с вълната от престъпления – катастрофи, убийства, нелегални мигранти, но каруцата се е обърнала. И след това...

Възпоменателна вечер за Западните покрайнини събра в София българи от двете страни на границата

Иван Николов: „Опазването на малкото останали българи в Западните покрайнини или поне на историческата памет за тях не е въпрос, който касае...

Искрен Веселинов: Границата ни се охранява като форма на отбиване на номера

Границата ни се охранява като форма на отбиване на номера. Преди месеци предупреждавахме, че ще се стигне до тук. Още преди първите...

Красимир Каракачанов: Българският политик в момента е мекотело без гръбнак и без воля

Д-р Красимир Каракачанов, бивш вицепремиер, сега почетен председател на ВМРО, в интервю пред Цоня Събчева за обзора на деня на Радио „Фокус“ „Това е България“...

Асен Даскалов повдигна темата с ползването на гробищните паркове в Русе

Общинският съветник от групата на „Патриотите-ВМРО“ Асен Даскалов повдигна темата за състоянието на русенските гробищни паркове „Чародейка“ и „Басарбово“ чрез свое настоятелно...

Коментари