Предизборната кампания за парламентарния вот, провел се през октомври 2014 г., на коалицията между ВМРО и НФСБ „Патриотичен фронт“ е струвала едва 495 334 лв. Това показва одит на Сметната палата за съответствие на декларираните приходи и извършените разходи в рамките на кампанията.
На фона на общите 13 милиона, изхарчени от политическите сили, на почти 3-милионната кампания на ГЕРБ и на над 2-милионните разходи на ДПС става ясно, че подкрепата за кандидатите на Патриотичния фронт не зависи от милиони лева инвестиция, а от разумността на политическата платформа.
7,3 % от населението, или 239 101 български граждани, декларираха подкрепата си за идеите на Патриотите. Така коалицията се превърна в единствен изразител на автентичния и градивен патриотизъм и прагматизъм и пета политическа сила в българския парламент.
Благодарение на изборния успех на Патриотите в законодателната власт в България се зароди нов политически модел, доказващ необходимостта от разумност при формиране на политики и от диалог между различните формации в интерес на българския народ.
В рамките на една година парламентарно представени Патриотите внесоха 47 законопроекта, един мораториум и две декларации с тежест на нормативни актове. Патриотите безапелационно следват политическата платформа, с която влязоха в 43-ото Народно събрание, доказвайки своят мотив за участие в законодателната власт – България над всичко.
Пълния анализ на Сметната палата може да разгледате тук >>>