Наскоро министър Танев се зарадва, че министър-председателят Борисов не му обърнал внимание. Грешка, господин премиер! Точно на това министерство трябва да се обръща изключително внимание. Ако не се държи под око, то е способно на пакости с дълготраен ефект.
През няколко месеца лъсва пореден образователен експеримент. Но ако експериментите в други сфери минават и заминават, експериментите в образованието са бомба със закъснител. Те засягат идните поколения.
Точно във времената, когато въпросите на идентичността идват отново на преден план и когато националното и европейското са все повече застрашени, България се отказва доброволно от патриотичното възпитание.
Пардон, мести го от клас в клас. Не трябвало да е в шести клас, трябвало да е в девети. Явно според министерството, не може „История славянобългарская“ да се изучава толкова рано. Децата не може да научават толкова рано, че са българи. Тази позиция е до такава степен абсурдна, че заслужава да влезе в „НЕ!Новините“.
Логиката на министерството прилича точно на логиката от хумористичната закачка, обиколила родните медии, че в ЕС забраняват кръщението. Бебетата не можело да приемат вяра, защото били малки, не било осъзнат избор.
Точно това ни казва МОН сега: в шести клас е рано да ги учим, че са българи. Нека е в девети. После нека учителите по свое усмотрение решат. После някой нов фриволен министър ще реши пък по свое усмотрение съвсем да ги махне тия истории. И така нататък.
Междувременно по българските улици вече почти няма надписи на български език. По българските радиостанции да чуеш музика на български е изключение.
България просто изчезва. Разликата между политиците у нас е, че на едни им пука за това, на други – не. МОН от коя страна е?