Начало Блог Министерство на земеделието дава 100 000 лв. за „популяризиране” в интернет

Министерство на земеделието дава 100 000 лв. за „популяризиране” в интернет

Оригинално заглавие: 100 000 лв. (без ДДС), похарчени за популяризиране на Програмата за развитие на селските райони в интернет

Източник: Отворен парламент

Да си медиен любимец е от огромно значение за политическите фигури. Доктрината „властта в медиите“ е сериозно следвана не само от премиера на държавата. Напоследък обаче, традиционните медии не са достатъчен канал, необходимо е и сериозно присъствие в социалните мрежи.

Но дали да имаш Facebook страница и Twitter акаунт е достатъчно, за да бъдеш разпознат в интернет средата?

Може би, за да се достигне медиен пик в социалните мрежи, все пак е необходимо да има и кой да пише за теб в интернет форумите.

Колко струва интернет известността на Програма за развитие на селските райони, провери екипът на „Отворен парламент – граждански гласове”.

През 2011 г. министърът на земеделието и храните одобрява Списък на дейностите по линия на техническа помощ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., по който ползвател ще бъде Министерство на земеделието и храните през 2011.

Министерството оценява високо въздействието на Facebook и Twitter, които са „сред най-глобално развиващите се мрежи, както в България, така и в цял свят”. Оттам осъзнават факта, че „редица световни институции използват съвременните социални мрежи като информационни портали за своите продукти” и може би това е причината МЗХ, търсейки начини да популяризира Програмата за развитие на селските райони, да включи обявяването на поръчка, чиято цел е разработването на интернет акаунти на Програмата във Facebook и Twitter, „за популяризирането й сред широката общественост и в частност сред по-младото поколение“.

МЗХ продължава с анализа на влиянието на социалните мрежи, като вписва, че изпълнението на тази обществената поръчка ще включва „разработването и поддържането на подобен тип страница … за бърз и пряк достъп до информационни материали на Програмата. Този тип общуване дава и възможност за коментари, както и за обратна връзка с потребителите“.

Видимо е, колко много цени подобен тип комуникация МЗХ, след като предвидената  стойност за дейността за срок от една година е 50 000 лв. без ДДС.

За блога „Отворен парламент-граждански гласове“  МЗХ заявиха, че поръчка е възложена чрез процедура по събиране на оферти от лица, до които са отправени покани. Не можахме да установим кой точно е привнесъл така полезното за популяризирането на Програмата, специфично ноу-хау за създаване и поддържане на Facebook страница и Twitter акаунт. Оттам ни посочиха и конкретните адреси, на които да ги открием, тъй като стана ясно, че Програмата има два Facebook и един Twitter акаунт.

Определено обаче, успяхме да установим влиянието на създадените интернет инструменти за популяризиране на Програмата, след като се запознахме с тях.

На посочената от МЗХ страница на Програмата във Фейсбук, информация се качва от 4-ти март 2012 г.

Съдържанието, което генерира страницата е чрез споделяне на материали основно от няколко външни източника – Агро.БГ, Fermer.BG, информационна агенция „Фокус”, агенция „КРОСС”.

Изключително рядко управляващите страницата създава свои собствени новини – една от които е съобщението, че Програмата за развитие на селските райони от 4 май 2012г., вече има и Twitter акаунт.

3 август 2012

Последни Новини

Ангел Джамбазки: Българинът трябва да поставя въпроси и да възлага задачи на евродепутатите

От Европейския парламент зависи начинът на живот на хората, смята той Какво работят българските евродепутати - в края на...

Изборите в РСМ доведоха на власт най-антиевропейските и най-антибългарските сили

Българите от другата страна на границата трябва да бъдат защитени от българското правителство! ВМРО винаги е предупреждавала, че под...

Контрера: Без условни присъди и помилване за сексуални насилници!

Нужна е цялата тежест на закона за подобни престъпления Това написа в страницата си във Фейсбук зам.-председателят на ВМРО...

Настояваме за дебат за бъдещето на България!

ВМРО предизвиква водачите на листите за Европарламента на дебат за бъдещето на България в Европа! От ВМРО отправяме предизвикателство...

ВМРО регистрира пълна листа с 16 кандидати в РИК – Велико Търново

На Гергьовден ВМРО – Велико Търново, регистрира листа с 16 имена на кандидати за народни представители в 50-то Народно събрание от Търново,...

ВМРО регистрира листата си във Враца за участие в парламентарните избори на 9 юни

ВМРО регистрира листата си във Враца за участие в парламентарните избори на 9 юни. Водач е зам.-председателят на ВМРО Красимир Богданов.

Памет за Гоце! 121 години от гибелта на българския национален герой

На 4 май се навършват 121 години от гибелта на Апостола на македонските българи Гоце Делчев. Георги (Гоце) Николов...

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir