İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

Начало Видео Не трябва да се допуска Фолксваген да инвестира в Турция

Не трябва да се допуска Фолксваген да инвестира в Турция

Над 15 000 могат да работят в завода на Volkswagen, ако той е в България, БВП на страната ще нарасне с 3%.

Тези изчисления, придружени с прогноза за развитието на северните софийски райони, повишаване на жизнения стандарт на десетки хиляди семейства и подобряване на инфраструктурата в столицата, направи председателят на политическа група „Патриоти за София“ в Столичния общински съвет и член на националното ръководство на ВМРО – Българско национално движение Карлос Контрера.

България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук – особено след скандалните разкрития, че Турция се готви да предостави нерегламентирана държавна помощ на немския концерн, смята  още Контрера.

 Патриотът прави и още разкрития за готвената сделка, които са в остро противоречие с международното законодателство. А именно – според действащото митническо споразумение между турската държава и най-големия им търговски партньор – Европейският съюз – режимите за предоставяне на държавна помощ са хармонизирани с режимите за предоставяне на държавна помощ в страните-членки. В случай че Турция и Volkswagen заобиколят митническото споразумение, първите трябва да бъдат изключени от митническото споразумение, а вторите солено глобени. Слухове в турската преса стигат още по-далеч, твърдейки че правителството готви огромна обществена поръчка и турската администрация ще бъде оборудвана с автомобилите, произведени в Измир.

Построяването на завода в Турция, а не в България, би означавало лицемерие и беззаконие, категоричен е патриотът. Въпреки че тази битка изглежда далечна на обикновения човек и дори е вземана на подбив в България, тя засяга пряко живота на над 15 хиляди българи и косвено на много повече. Ако този завод бъде построен в северната част на столицата – в район „Кремиковци“, трайно установена промишлена зона, а не в Измир – промяната за региона в цифри би звучала така:

– 15 000 нови работни места в зона „Кремиковци“ със средна работна заплата над 3000 лева бруто;

– износ за над 10 милиарда лева годишно, вероятно близо 15 милиарда лева при натоварване на пълен капацитет от 700 000 автомобила;

– растеж на БВП с около 3% годишно.

Косвените предимства биха били:

– възможност за привличане на инвестиции в жилищни сгради в цялата дъга Кремиковци-Доброславци-Божурище;

– ускорено развитие на северните райони на София – единствената посока, в която градът може вече да расте – без общински и държавни инвестиции;

– драстично подобрение на транспортната инфраструктура около София.

Тези причини са повече от достатъчни, за да се борим заводът да бъде построен тук. Сега е моментът София и България да направят пробив за милиарди в световната икономика. София и България са дорасли и заслужават да бъдат част от световното автомобилостроене. Заводът да бъде изграден в Турция означава погазване на работещи споразумения, легитимиране на корупционни схеми на най-високо ниво и не на последно място – излишен подарък към една държава, доказала многократно, че не желае да се впише в Европейския съюз, а напротив – полага последователни усилия да се върне към тъмното си минало на ислямизатор, категоричен е столичният общински съветник Карлос Контрера.

Последни Новини

Намаляване на санкциите при непосещение на училище стимулира маргинализацията

Това е и дискриминация спрямо учениците, които не взимат държавни пари С тази позиция излиза заместник-председателят на ВМРО Красимир...

Каракачанов: Олигархията си намери точното място при това правителство

България се управлява от няколко посолства и от икономическите интереси на няколко олигарси. Това заяви в предаването „Лице в...

Контрера: „Спасителите“ на София ще превърнат улиците и булевардите на столицата в  бойно поле

Увеличават скоростта на градския транспорт при реална война по пътищата Това става ясно от проект на зам.-кмета по транспорт...

Джамбазки постави въпроси относно членството на България и Румъния в Шенген

В контекста на непрекъснатите усилия за интеграция на България и Румъния в Шенгенското пространство българският представител в Европейския парламент Ангел Джамбазки отправи важни въпроси...

Доц. Михов: Дневният ред на обществото не присъства в речника на ГЕРБ, ПП-ДБ и ДПС

Конструктивният и национално отговорният подход липсват, смята зам.-председателят на ВМРО Тефтерчето на Левски и написаното от него вътре: „Народе????“...

Контрера: ПП-ДБ-СС оплетоха в мрежа от лъжи София и СОС

Вече е ясно, че напълно съзнателно блокират работата на общината Такъв коментар направи в профила си във „Фейсбук“ общинският...

Красимир Каракачанов: Нашите политици освен селфи да си правят, за друго нищо не стават

По време на мюнхенската конференция по сигурността министър-председателят на Албания Еди Рама за пореден път си позволи да обижда и критикува България....

Коментари

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir