Начало Блог ВМРО пита: Кой обърна влака?

ВМРО пита: Кой обърна влака?

Текст на Цветан Александров, ВМРО – София

Франция – 13 юли, жп катастрофа с 6 загинали и около 200 ранени в различна степен. За дерайлирането на влака във Франция като вероятна причина се сочи неизправност в жп стрелка, неремонтирана навреме заради липса на пари.

България – вечерта на 17 декември, 22:44 мин., от влакова композиция в състав на 18 вагона с тежина 637 тона, движеща се между гарите Яна и Мусачево, дерайлират локомотивът, първите 6 вагона и част от седмия.

Причина – разграбените му крепежни елементи от цигани, върнали въпросните елементи от особена важност за целостта на пътя на вторични суровини, за някой лев…

Почти всички излезли извън железния път вагони са цистерни за газ, за щастие празни. За щастие, този път жертви и ранени няма, като изключим машиниста и помощник машиниста, които са се разминали със силна уплаха и вероятно леки контузии. Казвам вероятно тъй като по медиите усилено се твърди, че им няма нищо, но при обърналия се локомотив няма как да е така.

Кой обърна влака?

Косвеният извършител – циганите, опоскващи години наред де що метално намерят по разградения двор на име България.

Кой е прекият виновник?

Държавата – или по-скоро всички тези лица и партии, които години наред я управляваха и позволяваха на верния си електорат да прави това, което доведе до дерайлирането на локомотив с 5 вагона. Това, което тормози с години пенсионерите по българските села, това което за нас – работещите и спазващи законите българи, е демографска катастрофа, а при тях разцвет. Това, че ние сме длъжни да плащаме техните вода ток, болнични процедури, а за капак пребиват и медицинските лица.

Ние обаче не можем да правим така. Двоен стандарт или както напоследък ни обясняват защо сме длъжни да търпим и работим за тях – културни особености.

Впрочем, на тази линия до скоро имаше и контактна мрежа, но същите тези цигани, които са откраднали скрепителните елементи, държащи релсите към траверсите, преди точно 1 месец я бяха опоскали (междугарие Казичене – Мусачево, констатирана кражба в 02:00 ч. на 19 декември 2013 г.).

Следва закриване на междугарието Казичене – РП Мусачево – Столник до възстановяване на щетите. Разходите за чия сметка са? Само една нощ преди това е откраднат магистрален кабел, захранващ техниката по осигуряване на влаковото движение между Казичене и Елин Пелин. Пак ще попитам за разходите и забавянето на пътническите влакове, които бяха принудени да обикалят София от северната й страна, за да достигнат крайната им цел – централна гара София, за по-пряко.

Слава Богу, благодарение на някои архаични начини на работа, оставени като резервен план за аварийни случаи в родната железница, движението все пак можеше да се случва, но на влакове с дизелова тяга, каквито не са пътническите, минаващи по въпросната линия.

Някой чуди ли се защо се стига дотук?

Впрочем тази авария доста закъсня, предвид безстопанствената политика, която демонстрира държавата към своята/нашата собственост и безнаказаните посегателства от едно определено малцинство с древен пакистано-индийски произход, населено в България в резултата на културния обмен, който Османската империя ни е осъществявала 5 века поред.

Този път имахме късмет, че това не се случи на някоя от магистралните или второстепенни жп линии с някой товарен влак, превозващ опасни или лесно запалими товари… не дай си Боже и пътници… още повече да стане немислимото в населено място… Този път не стана, макар че двама машинисти все пак са изживели уплахата и за спомен известно време ще усещат леките контузии.

Вчера някак си по медиите решиха да покажат в новинарските предавания, че това се е случило, измежду „жизненоважните“ за всички ни вести за разцепление в партията с най-гнусна, над 100 годишна история и тъжните нелегални имигранти, театралните постановки на Волен Сидеров и компания и прочее. Все важни новини, с които ни заливат денонощно – сигурно е важно да ги знаем!

За железницата обаче това разграбване на подвижен състав и жп инфраструктура са буквално ежедневие, но никой никога не споменава това като проблем въобще. Уж пунктовете за изкупуване спряха да приемат такива метални части… Е, мога лично да заведа министър Папазов, Йовчев или просто някой полицай в софийски пунктове, където се изкупуват такива части, въпреки че някои са отлети с надпис „БДЖ“. И всички тези пунктове се намират в близост до гари, депа и други жп възли.

Защо ли..? Не, тези за които говоря, изкарват скрапа с камиони, не с вагони.

Според министъра на транспорта тези посегателства са с характера на тероризъм и този път е прав! Защо обаче трябваше да стане немислимото в петък вечерта, че светкавично в понеделник да се предложат промени в новия наказателен кодекс, които да предвиждат по-сурови наказания? Защо досега само се констатираха загубите от посегателства по железния път и други елементи от железопътната инфраструктура за 1,5 млн. лева (според данни, изнесени от МТИТС за 2013 г.), а после щетите са за сметка на държавата/нас?

Пак според транспортния министър Папазов преместването (или т. нар. спасителна операция) на дерайлиралите локомотив и вагони от линията ще струва на данъкоплатците 200-300 хил. лв. и ще трае дни. Да не говорим за възстановяване способността на жп линията да се ползва отново и ремонта на щетите по локомотива, българските и руски вагони, излезли от пътя.

Питате ли се защо Транспортна полиция проверява лични карти на пътниците по пероните на гарите, вместо да се занимава с издирването и арестуването на терористите, грабещи елементи от жп инфраструктурата? Може би отговорът е: „защото не им се разрешава да изпълняват пълноценно служебните си задължения, да не дискриминират, видите ли, берящите черни и цветни метали…“

А може би защото само преди броени месеци (март 2013 г.) един български полицай при опит да залови двама сгащени на местопрестъплението мургави „събратя“, берящи си отново магистрален електропровод – захранващ осигурителната техника на теснолинейната железница, при самозащита гръмна един от двамата… И цената, която този съвестен, български служител на реда плаща сега, е да гние в някоя килия. Тази цена я плаща, защото по волята на закона се осмели да защити държавната, сиреч собствеността на всички нас, от системното унищожаване, което е могло да доведе до щети и, недай си Боже, до човешки жертви, а от желанието да продължи да живее и собствения си живот.

Към настоящия момент полицай Иван Лулеов е обвинен в предумишлено убийство!? Да, човекът, който през септември 2013 г. е смятал да се пенсионира, само няколко месеца преди това е защитил държавната собственост и живота си (единият циганин го е нападнал с брадва) и за благодарност родната съдебна система го обрича да изгние в клетка 2 на 2 метра, далеч от семейството си…

А може би крилатата фраза на бившия премиер Бойко Борисов би паснала идеално за случая на полицай Лулеов, този „престъпник“, дръзнал да работи според закона – „Ние ги хващаме – те ги пускат!“… Може би правосъдната система – прокуратура и съд са виновниците..?

В едно нещо съм убеден, всички предполагаеми виновни са само извършители и съучастници, често само престъпно бездействащи. А проблемът се корени в нас самите, защото човек както сам си го направи – друг не може да му го направи! Защото ние търпим, чакаме спасители, унижават ни, тъпчат ни… Защото на избори гласуваме едва малко над 50% от българите, а циганите на 100%.

Защото явно не ни интересува бъдещето ни, по-лесно е да си хванем самолета и да кацнем някъде, където с погача ще ни посрещнат да мием чинии, да гледаме баби и да берем нещо си, някъде там по Европата, в която за гражданите на тези страни тези видове работа са унизителни. За нас също, но пък компенсираме унижението с доходоносност…

Объркахте ли се? Аз лично не – много са виновните, ние ги назначаваме и търпим!

И знам, че това отдавна се очаква да се случи и е само началото, защото, докато търпим, те си берат ли, берат. От тях брането, от нас плащане на сметката!

Да живеят те, ние ще работим чинно и ще им угаждаме.

Да, на циганите и на българските управници – техните закрилници, нашите лоши началници… А, да не забравя малко политкоректност – води се разследване срещу неизвестни извършители!

Последни Новини

Каракачанов: Държавата трябва да се погрижи за земеделските стопани и да изгради ефективна защита от градушките

Хората, които ни хранят, останаха без хляб – недопустимо е! Това написа в страницата си във Фейсбук председателят на...

Каракачанов от Будапеща: България има огромен принос в битката срещу джендър идеологията

С твърда позиция във властта ВМРО спря Истанбулската конвенция Защитата на децата и семейството, укрепването на националните държави и...

Карлос Контрера: ДПС е изначалното зло в българската политика

ДПС е партия по корпоративен принцип, там важи клиентелистския модел – даваш, за да получаваш. Това е изначалното зло в българската политика,...

Консерваторите и патриотите трябва да триумфират на тези избори и да върнат ерата на суверенитета

Господстващият в Европа ултралиберализъм повтаря методите на тоталитарния комунизъм и подменя истината с лъжа, като обявява войната за мир - това заяви...

Карлос Контрера след рокада на Терзиев: Външни сили управляват София

Кой всъщност управлява София и как така Адриана Попова е назначена „от нищото“ като секретар на Столична община? Тези...

ВМРО в подкрепа на енергетиците и миньорите. България трябва да запази енергетиката си!

България трябва да запази своята енергийна независимост и това минава през запазването на въглищните топлоелектрически централи. Позорната предателска политика...

Карлос Контрера: Ако искате нещо да се обърка – извикайте Христо Иванов да Ви направи реформа!

Може би това беше една от целите - отвратените да не гласуват, за да управляват пак отвратителните, казва общинският съветник от ВМРО

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir