Начало По места ВМРО срещу увеличаването на цената на „Синята зона” в София

ВМРО срещу увеличаването на цената на „Синята зона” в София

ВМРО оценява като ненавременно увеличението на цената, обхвата и работното време на режима за платено паркиране в столицата, известен като „Синя зона“.

Предложеното от управляващите увеличение ще засегне необосновано и необмислено стотици софиянци и гости на столицата във време на криза. Същевременно качеството на „услугата” платено паркиране няма да се промени съществено.

ВМРО допуска евентуално увеличение на цената, обхвата и работното време на режима за платено паркиране, само и единствено ако Столичната община изпълни следните условия:

1. довършването и пускането в експлоатация на всички метролъчове, минаващи през центъра на града. Така на столичани и гостите на града ще бъде осигурена възможността да пътуват бързо и сигурно през града в основните направления и ще им бъде дадена възможност да заменят автомобилите си с по-удобен транспорт;

2. изграждането и довършването на общинските буферни паркинги по крайните метростанции с достатъчен капацитет;

3. Изграждането на бус-коридори, посредством гумени ограничителни ленти, по всички основни маршрути на градския транспорт в центъра на града, което ще позволи висока скорост и избягване на задръствания.

Предложеното от управляващите увеличение на „Синята зона” няма разумни финансови разчети и обяснения. Единствената последица от това увеличение ще е събирането на повече средства в т.нар. „Център за градска мобилност”, които отново ще бъдат налети в проблематичната част от градския транспорт – автотранспорта.

Тази част от масовия градски транспорт на столицата обаче се нуждае от далеч по-добро стратегическо планиране. ВМРО има своите конкретни предложения от години.

Общинският съветник от ВМРО Ангел Джамбазки многократно е поставял въпроси в Столичния общински съвет за липсата на директна автобусна линия от Студентски град до централните жп и автогари, за проведените конкурси за концесии на линии в градския транспорт, за регламента, дейността и законовите основания, на които в града оперират т.нар. „маршрутки” и т.н.

Преди година пък ВМРО в София предложи вместо да се демонтира железопътното трасе към гара „Пионер”, то да бъде заменено с „широк” трамвай или друг тип релсов градски транспорт.

Тогава държавата и общината пренебрегнаха предложението и прибързано демонтираха трасето с обещания за облагородяване. Близо година по-късно мястото на релсите продължава да пустее.

6 март 2012

Последни Новини

Красимир Червилов води листата на ВМРО в Стара Загора

Днес в Районната избирателна комисия – Стара Загора ПП „ВМРО – Българско национално движение“ регистрира листата си с кандидати за народни представители...

ВМРО регистрира своята листа за предстоящите парламентарни избори в област Добрич

Днес ВМРО регистрира листата си с кандидати за народни представители от 8 МИР Добрич. Водач на листата е...

ВМРО регистрира листата си в Кюстендил

Областната структура на ВМРО регистрира листата си с кандидати за народни представители в предстоящите избори за Народно събрание в РИК – Кюстендил.

Красимир Каракачанов: В момента двете лица на ЕС са Виктор Орбан и Урсула фон дер Лайен

За съжаление в последните 20 години се отнема суверенитет на държавите членове на Европейския съюз за сметка на повечето права за Еврокомисията....

Красимир Богданов: Държавата води убийствена политика спрямо малките населени места

Държавата води убийствена политика спрямо малките населени места. Непрекъснато се говори за демографска политика, а се прави всичко възможно да се прогони...

В Шумен ВМРО регистрира листата си за народни представители

Водач на листата на ВМРО – БНД за изборите на 9 юни 2024 г. в 30 многомандатен район – Шумен ще бъде...

ВМРО почете жертвите на наводнението във Враца

1 май е ден за почит към стотиците невинни жертви от Враца и Згориград, загинали в наводнението през 1966 г.

Коментари

serdivan escort adapazarı escort odunpazarı escort

escort bayan sakarya escort bayan eskişehir